Οι 8 πιο πιθανοί λόγοι που μπλοκάρουν το site σας στο Google Search

Αρχική Σελίδα » Blog » Οι 8 πιο πιθανοί λόγοι που μπλοκάρουν το site σας στο Google Search

Πριν αναλύσουμε σε επόμενο άρθρο τι αγαπά η Google (Love @ first Search), ας δούμε αρχικά ποια είναι εκείνα που απεχθάνεται και σε μεγάλο ποσοστό ευθύνονται για τις αραιές σας εμφανίσεις ή για το ότι δεν εμφανίζεστε και καθόλου. Εάν κάτι από τα παρακάτω είναι γνώρισμα και του δικού σας website, τότε προτείνουμε να προβείτε σε άμεση διόρθωση ( η λίστα δεν είναι εξαντλητική αλλά εμπεριέχει κάποιους μόνο από τους βασικότερους παράγοντες που η Google “απορρίπτει” παραδειγματικά ορισμένα sites).

1. Σύνδεσμος επί πληρωμή
Θα έχετε σίγουρα ακούσει – και επιβεβαιώνουμε την ορθότητα – ότι τα backlinks βοηθούν το site σας να βελτιώσει την κατάταξη του στα αποτελέσματα αναζητήσεων. Όταν ένα site (blog, forum κτλ) στέλνει με σύνδεσμο πίσω στο site σας, είναι πάρα πολύ καλό για εσάς. Το ανόρθοδοξο προκύπτει όταν πληρώνεις για να πάρεις αυτό το σύνδεσμο, όπως κάνουν πολλές μεγάλες επιχειρήσεις. Πληρώνουν το σύνδεσμο σε ένα site υψηλής επισκεψιμότητας, επιλέγοντας λέξεις (anchor text – λέξη “αγκίστρι”) οι οποίες βρίσκονται στην κορυφή των most-searched-terms με ιδιαίτερα υψηλό ανταγωνισμό. Παρατηρήθηκε, λοιπόν, ότι η Google τέτοιου είδους τεχνάσματα τα “τιμωρεί” με κατακόρυφη πτώση του site στα οργανικά αποτελέσματα. Στραφείτε σε πιο υγιείς τρόπους ανάδειξης του ιστοτόπου σας, που ευννοούνται από τις μηχανές αναζήτησης.

2. Site γεμάτα διαφημίσεις
Δεν είναι κακό να έχετε μετατρέψει το site σας σε πηγή εσόδων από banners διαφημιζομένων, συνήθως αυτό είναι και το ζητούμενο. Ωστόσο, εάν το περιεχόμενο σας δεν είναι ευδιάκριτο λόγω των πολλαπλών διαφημίσεων και η Google κρίνει ότι πλοήγηση του επισκέπτη καταλήγει σε “Κακή Εμπειρία”… τότε μην περιμένετε και την ευνοϊκότερη των αντιμετωπίσεων.

3. Κρυμμένα κείμενα
Στην Google αρέσει να πλουτίζει την database της. Άρα αναζητά συνεχώς sites πλούσια σε κείμενα και τα κατατάσσει σε ευνοϊκότερες θέσεις. Οι προγραμματιστές ωστόσο έχει παρατηρηθεί ότι για να “ξεγελάσουν” την Google δημιουργούν κρυφά κείμενα -λευκά κείμενα σε λευκές σελίδες – ή “πειράζουν” τον κώδικα του site ώστε να εμπεριέχει κείμενα μη ορατά στον επισκέπτη αλλά αναγνώσιμα από την μηχανή αναζήτησης. Όταν η Google το αντιληφθεί, βάζει τρικλοποδιά.

4. Μικρές επιχειρήσεις
Η αλήθεια είναι ότι εάν πραγματοποιήσετε αναζήτηση για ένα πολύ δημοφιλές προϊόν, σίγουρα η πρώτη σελίδα θα μονοπωλείται από τα μεγάλα brands. Αν η επιχείρηση σας είναι μόνο διαδικτυακή, τότε πολύ δύσκολα θα μπορέσετε να συναγωνιστείτε τις επιχειρήσεις αυτές, με φυσικό τρόπο. Και τις καλύτερες τιμές να έχετε, στις δημοφιλείς αναζητήσεις θα καταποντιστείτε από τις μεγάλες / γνωστές επιχειρήσεις που τυγχάνουν καλύτερης αντιμετώπισης.

5. Φαιδρό περιεχόμενο
Η Google κρίνει ότι μια λέξη ή φράση η οποία εντοπίζεται σε μια σελίδα στο site σας περιορισμένη / κρυμμένη σε μια μικρή παράγραφο – με λίγο περιεχόμενο ή επεξήγηση – τότε δεν πρόκειται για μια “διαφωτιστική” αναζήτηση και δεν είναι άξιας καλής τοποθέτησης στα αποτελέσματα σχετικών αναζητήσεων. Δημιουργείστε περιεκτικά κείμενα, καλά δομημένες παραγράφους και αποφύγετε τη δημοσίευση σελίδων με φτωχό περιεχόμενο που δεν προσφέρουν καμία ουσιαστική πληροφορία στον επισκέπτη.

6. Copy περιεχόμενο
Ο λόγος που επιμένουμε στο αυθεντικό περιεχόμενο του site, στο να επενδύσετε λίγο χρόνο μαζί με τους συνεργάτες σας για να δημιουργήσετε μοναδικά κείμενα για τις υπηρεσίας και την εταιρεία σας, είναι ότι η Google απεχθάνεται τα διπλά περιεχόμενα – τις κόπιες. Εάν στην περιγραφή του προϊόντος, για παράδειγμα, χρησιμοποιήσετε τις περιγραφές του κατασκευαστή, που έχουν κοπιάρει και όλα τα υπόλοιπα sites που εμπορεύονται το ίδιο προϊόν, αντιλαμβάνεστε ότι στην Google δεν προσφέρει κάτι επιπλέον να εντάξει στην τεράστια database της διπλό περιεχόμενο.

7. Flash
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, η Google διψάει για περιεχόμενο για να εμπλουτίσει τη βάση της. Η τεχνική Flash – που εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο στη δημουργία εντυπωσιακών γραφικών (όσα δεν μπορεί να κάνει η HTML δηλαδή) – είναι φτωχή σε κώδικα κι αυτό είναι κάτι που πολύ εύκολα μπορείτε να διαπιστώσετε κι οι ίδιοι εάν επιλέξετε σε Flash site “View Page Source”. Αυτό το ελάχιστο κείμενο που βλέπετε κι εσείς, αυτό βλέπει και η Google. Ως Non-SEO-Friendly technique ήταν αναμενόμενο το Flash να παρακμάσει.

8. Αργά sites
Η Google δίνει ιδαίτερη βαρύτητα στην ταχύτητα απόκρισης των σελίδων του site σας, καθώς γνωρίζει πολύ καλά ότι ο επισκέπτης βιάζεται και θέλει να λάβει την πληροφορία όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Οπότε δίνει πρωτεραιότητα στα γρήγορα κι ελαφριά sites, που θα εξυπηρετήσουν το χρήστη ταχύτατα. Φροντίστε το υλικό σας να είναι web optimized, ο κωδικάς συμπαγής – οργανωμένος- και ο απολύτως απαραίτητος, έτσι ώστε να ενισχύσετε ακόμα περισσότερο την ταχύτητα του site.

Βελτιώστε τον ιστότοπο σας σύμφωνα με τα παραπάνω απαγορευτικά και πετύχετε την καλύτερη δυνατή κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα αναζητήσεων. Προτιμήστε ελαφριές SEO-Built πλατφόρμες, όπως αυτή του WordPress με το οποίο έχει κατασκευασθεί το SigmaResponsive, και OpenCart του SigmaSHOP.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ