Οι τρόποι απόκτησης επισκεψιμότητας σε ένα website είναι πολλαπλοί: Social Media, μηχανές αναζήτησης, διαφημίσεις κοκ. Ωστόσο η landing page ή διαφορετικά η σελίδα που “προσγειώνονται” οι επισκέπτες σας, δεν είναι εφικτό να είναι πάντα η αρχική σας σελίδα.
Θα πρέπει να εστιάσετε στον τρόπο που σας βρίσκουν οι πελάτες σας ώστε να τους παρέχετε ξεχωριστή εμπειρία πλοήγησης. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι προσέγγισης από το κοινό, οι πιο δημοφιλής είναι:
Review Sites
Οι ιστοσελίδες για Reviews, συχνά δεν λαμβάνονται υπόψιν ως πηγή εισόδου, ενώ μπορούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην διαδικτυακή σας παρουσία. Σε κάθε επιχείριση μπορούν να υπάρχουν όλων των ειδών οι κριτικές, ακόμα και οι πιο ακραίες. Οι αρνητικές κριτικές δεν μπορούν πάντα να επιδιορθωθούν, αλλά απαντώντας σε αυτές τις αξιολογήσεις με θετικό τόνο μπορεί να βοηθήσει τους πιθανούς πελάτες σας να μην επηρεαστούν αρνητικά. Σαφώς και δεν γίνεται να είναι όλοι ευχαριστημένοι, αλλά πρέπει να αφιερώνετε χρόνο και να ελέγχετε τακτικά τα σχόλια σας ώστε να επιλύετε τυχόν ζητήματα.
Σχετικά με την βελτιστοποίηση της σελίδας σας, μια ιστοσελίδα κριτικών και αξιολογήσεων, συνήθως παραπέμπει τους επισκέπτες σε hot προσφορές και τάσεις, τιμοκαταλόγους, μενού, αλλά και την αρχική σας σελίδα. Επομένως μεριμνάτε για την ύπαρξη ενός λειτουργικού καταλόγου για παράδειγμα, όπου θα μπορεί ο πελάτης σας να δει τις τελευταίες προσφορές σας από όπου και να βρίσκεται. Επίσης φροντίζετε σε άριστη ταχύτητα φόρτωσης και απόδοσης της ιστοσελίδας γιατί όπως αντιλαμβάνεστε ο επισκέπτης επιθυμεί να δεί για παράδειγμα την προσφορά για την οποία έγινε το review άμεσα και γρήγορα.
Για άριστη απόδοση και μοναδική εμπειρία φιλοξενίας ιστοσελίδων δείτε περισσότερα για τα πακέτα φιλοξενίας της SigmaWeb: https://www.sigmaweb.gr
Google αναζητήσεις
Μια αναζήτηση στο Google είναι η αρχή της διαδικτυακής εμπειρίας πολλών πελατών, γι ‘αυτό είναι κρίσιμο η ιστοσελίδα να εμφανίζεται κοντά στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων. Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών στο Google σχετικά με τη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO).
Η Landing page μιας αναζήτησης στο Google μπορεί πραγματικά να είναι οποιαδήποτε σελίδα της ιστοσελίδας σας, ανάλογα με τις λέξεις κλειδιά στην αναζήτηση.
Έτσι φροντίζετε για την ύπαρξη λέξεων κλειδιών στην ιστοσελίδα σας και στοχευμένου περιεχομένου για τους επισκέπτες σας. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι απόλυτα optimized και κατασκευασμένη με ανοικτού κώδικα λογισμικό, το οποίο “αγαπούν” οι μηχανές αναζήτησης.
Διαβάστε 7 λόγους για να επιλέξετε WordPress για την ιστοσελίδα σας: https://www.sigmaweb.gr//7-reasons-why-wordpress-website
Κινητές συσκευές
Αναμφίβολα στις μέρες μας, όλοι κάνουν έρευνα αγοράς με mobile devices. Θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να ανταποκρίνεται πλήρως σε όλα τα μεγέθη οθονών και όλους τους Browsers. Κοινώς θα πρέπει να έχει Responsive σχεδιασμό ώστε να προσαρμόζει το περιεχόμενο σας στην συσκευή που χρησιμοποιεί ο επισκέπτης σας.
Ενημερωθείτε για το Sigma Responsive, μια απόλυτα δυναμική ιστοσελίδα, μόνο με 195€: https://www.sigmaweb.gr/sigma-responsive/
Άλλες χώρες
Η αγορά σήμερα είναι πολυπολιτισμική. Μερικοί από τους υποψήφιους πελάτες σας μπορεί να μιλούν για παράδειγμα, καλά αγγλικά. Η ιστοσελίδα σας, πρέπει να είναι πολυγλωσσική ώστε να διευρύνετε όσο το δυνατόν περισσότερο το target group, αλλά και το πελατολόγιο σας.