Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον Footer της ιστοσελίδας σας

Αρχική Σελίδα » Blog » Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον Footer της ιστοσελίδας σας

Το Υποσέλιδο (footer) είναι το κάτω μέρος μιας ιστοσελίδας. Αυτή η ενότητα παρομοιάζεται όπως τα περιεχόμενα ενός βιβλίου, και περιέχει συνδέσμους με άρθρα ή πηγές, πληροφορίες επικοινωνίας και πολλά άλλα.

Τo υποσέλιδo (footer) είναι σημαντικό για δύο κύριους παράγοντες:

Για τον τελικό χρήστη

Ο footer μιας ιστοσελίδας παρέχει σημαντικές πληροφορίες στον επισκέπτη, οι οποίες μπορεί να μην είναι ορατές στο κύριο μενού – όπως οι πληροφορίες επικοινωνίας, η σελίδα “Σχετικά με εμάς”, οι όροι χρήσης υπηρεσίας ή τα δελτία τύπου κοκ.

Για τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων

Από την πλευρά του ιδιοκτήτη, ένα υποσέλιδο μπορεί αξιοποιηθεί για να διαφημίσετε και να προωθήσετε εκδηλώσεις, προσφορές, δημοφιλή άρθρα, λογαριασμούς κοινωνικών μέσων κοκ.

Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι χρήστες ξεκινούν να σκρολάρουν προς τα κάτω πριν ακόμα προλάβει η ιστοσελίδα να φορτώσει εξ ολοκλήρου. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι το πάνω μέρος της ιστοσελίδας έχει 20% χαμηλότερο ποσοστό προβολών, από ότι το κάτω μέρος της ιστοσελίδας.

Ο Footer αυξάνει και τις πωλήσεις σας

Ορισμένες εταιρείες έχουν δει έως και 50% αύξηση στις πωλήσεις, όταν βελτιστοποίησαν τα υποσέλιδά τους. Η Smart Insights διαπίστωσε αύξηση σχεδόν 16% στα έσοδα ανά πελάτη όταν εξέτασε ένα μοτίβο υποσελίδου, με προϊόντα ταξινομημένα σε κατηγορίες εύκολης πλοήγησης ώστε να είναι πιο εύκολα προσβάσιμα από τον επισκέπτη.

Θυμηθείτε ότι το υποσέλιδο είναι συχνά το τελευταίο πράγμα που κοιτάζει ο επισκέπτης πριν φύγει από τη σελίδα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται προκειμένου να μείνουν και να αγοράσουν ή να γραφτούν στο ενημερωτικό σας δελτίο κοκ

3 Tips για καλό σχεδιασμό του Footer:

1. Να “κεντρίζει το μάτι”

Όπως τα βιβλία κρίνονται από το εξώφυλλο τους, έτσι είναι και με το υποσέλιδο. Είτε επιλέξετε κουμπιά, λογότυπο ή ακόμη και ένα έγχρωμο σχέδιο, έχετεευχαριστημένο” το μάτι του επισκέπτη.

2. Εστιάστε στην εταιρική σας ταυτότητα

Ένα υποσέλιδο πρέπει να ταιριάζει με την αισθητική της εταιρείας σας – από το χρώμα μέχρι τα γραφικά και την τυπογραφία. Για παράδειγμα, εάν υπάρχει λογότυπο στην κεφαλίδα μιας σελίδας, ίσως πρέπει να το επαναλάβετε στον footer.

3. Απλότητα

Ένα απλό και καθαρό footer είναι η συνταγή της επιτυχίας. Μελετήστε προσεκτικά το σωστό περιεχόμενο και βεβαιωθείτε ότι η γραμματοσειρά είναι οπτικά ευχάριστη εμπεριέχει σημαντικές πληροφορίες για τον επισκέπτη.

Τα 10 επικρατέστερα περιεχόμενα για να εισάγετε στον Footer

1. Πνευματικά δικαιώματα

Μπορεί να σας προστατεύσει από υποκλοπή του περιεχομένου και των εικόνων σας.

2. Sitemap

Μια HTML έκδοση ενός χάρτη ιστότοπου (Sitemap) είναι χρήσιμη για μηχανές αναζήτησης όπως η Google, για να εντοπίσει και να ευρετηριάσει την ιστοσελίδα σας.

3. Πολιτική απορρήτου

Ενημερώστε τους χρήστες ποιες πληροφορίες συλλέγει ο ιστότοπός σας, πώς αποθηκεύονται και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθούν.

4. Όροι Χρήσης

Οι όροι χρήσης Υπηρεσιών αφορούν την νομική κάλυψη του ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας, όπου εξηγεί σε τι συμφωνούν οι χρήστες χρησιμοποιώντας τη υπηρεσία ή το προϊόν του.

5. Στοιχεία επικοινωνίας

“Επικοινωνήστε μαζί μας” ή μια φόρμα επικοινωνίας είναι κύρια χαρακτηριστικά του footer σας.

6. Πλοήγηση

Βοηθήστε τον επισκέπτη σας που έχει “χαθεί” με την παροχή πρόσβασης στα πιο σημαντικά σημεία της ιστοσελίδα σας όπως Συχνές Ερωτήσεις, πληροφορίες υποστήριξης ή συγκεκριμένα προϊόντα σας.

7. Κοινωνικά δίκτυα

Για άμεση πρόσβαση στα κοινωνικά δίκτυα που έχετε παρουσία, εισάγετε τα στον Footer του ιστοτόπου σας.

8. Εγγραφή σε Newsletter

Με την ελληνική νομοθεσία να απαγορεύει την αποστολή emails με σκοπό την διαφήμιση σε λογαριασμούς email οι οποίοι δεν έχουν δηλώσει ότι επιθυμούν να λαμβάνουν ενημερωτικά δελτία, μια φόρμα εγγραφής Newsletter στον Footer του ιστοτόπου σας είναι απαραίτητη.

9. Εικόνες

Μια συλλογή εικόνων μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε πελάτες. Η επίδειξη στιγμιότυπων των εκδηλώσεων της εταιρείας σας ή προϊόντων ή καινοτομιών σας, μπορεί να σας προσφέρει έναν νέο πελάτη.

10. Ταυτότητα

Η παρουσίαση της εταιρικής σας ταυτότητας και του σκοπού της εταιρείας, εξοικειώνουν τον επισκέπτη με την εταιρεία σας και καθιστούν πιο εύκολο να γίνει πελάτης σας.

Γενικότερα, αξίζει να επενδύσετε στην βελτιστοποίηση του Footer της ιστοσελίδας σας. Η αλήθεια είναι ότι σύμφωνα με τα άνω, μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, να μην χάνετε πελάτες, να κάνετε remarketing, να προωθήσετε τα προϊόντα σας και πολλά άλλα, απλά με την βελτιστοποίηση του υποσέλιδου της ιστοσελίδας σας!

Μοιραστείτε το

One Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ