Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξετε site;

Αρχική Σελίδα » Blog » Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξετε site;

Σύμφωνα και με τις τελευταίες αλλαγές στους αλγορίθμους της Google (στις 21/04/2015) πολλοί ιδιοκτήτες sites μπήκαν στη διαδικασία να αναρωτηθούν μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξουν site. Οι αλλαγές στη μεθοδολογία κατάταξης στη Google (page ranking) είναι μια πολύ καλή αφορμή να επισπεύσετε τον ανασχεδιασμό του website ώστε να συμβαδίσετε με τα σύγχρονα πρότυπα του design και να είστε up-to-date. Ωστόσο, εμείς σας παραθέτουμε και κάποιες επιπλέον παραμέτρους προκειμένου να αποφασίσετε πιο εύκολα και πιο γρήγορα εάν όντως χρήζει redesign  η ιστοσελίδα:

1. Το design του site σας μετρά περισσότερα από 3-5 χρόνια; Εάν ναι, τότε σίγουρα πρέπει να παρέμβετε αισθητικά στο site διότι τα sites που κατασκευάσθηκαν πριν από μερικά χρόνια δεν έχουν καμία από τις σημερινές τεχνολογίες που καθιστούν λειτουργικό ένα site. Μάλιστα, από σχετικές έρευνες έχει παρατηρηθεί ότι οι χρήστες τείνουν να κρίνουν την αξιοπιστία μιας εταιρείας από το site που διαθέτει.

2. Το site σας είναι φιλικό στις κινητές συσκευές; No 1 βασική προϋπόθεση για την Google: Mobile Friendly sites έχουν καλύτερη αντιμετώπιση από την Google, σύμφωνα και με τις πρόσφατες αλλαγές που αναφέραμε σε προηγούμενο post.

3. Διατηρείτε eshop; Εάν ναι, τότε αναμφισβήτητα θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση στο σύγχρονο design με στόχο την ικανοποίηση κι εξυπηρέτηση όλων των χρηστών του διαδικτύου. Σήμερα, που οι smart users σημειώνουν ρυθμό αύξησης ρεκόρ θα πρέπει να βελτιώσετε το eshop με στόχο να  είναι συμβατό με όλες τις συσκευές κι όλα τα λειτουργικά συστήματα. Το Responsive design επιβάλλεται για να μη χάνετε ούτε ένα επισκέπτη, από όποια συσκευή κι αν πλοηγείται στον ιστότοπο.

4. Υποστηρίζεται η διασύνδεση με Social Network; Η WEB 3.0 εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται ως Social Web εποχή, όπως έχουμε αναφέρει και σε παλαιότερο post. Οι social πλατφόρμες, πέρα από marketing μέσα, θεωρούνται ως ο πιο ανθρώπινος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες. Επιτρέπουν το χτίσιμο ενός προσιτού, φιλικού κι άμεσου προφίλ της εταιρείας και την αλληλεπίδραση με ένα χωρίς όριο κοινό. Εκμεταλλευθείτε το εκτενές Social Networking και διασυνδέστε τα social προφίλ σας με το website που διατηρείτε.

5. Πόσο καθαρό είναι το design σας; Η εποχή του φαντασμαγορικού flash πέρασε! Πλέον το design στοχεύει στην ευκολία, το μινιμαλισμό και τις λειτουργικές CTAs. Έρευνες έχουν αποδείξει πως ο χρήστης όσο κι αν επιθυμεί ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, θα προτιμήσει να την αδράξει από το πιο ευανάγνωστο και γρήγορο site (ειδησεογραφικά, αθλητικά, eshops).

6. Ο ανταγωνισμός σας… μήπως έχει φύγει μπροστά; Ένας από τους λόγους που θα σας ωθήσουν ακόμα πιο γρήγορα να προβείτε σε redesign είναι η εικόνα του ανταγωνισμού. Αν οι ανταγωνιστές σας σας έχουν προλάβει με ένα πιο σύγχρονο user friendly site και ήδη έχουν αγαπηθεί από την Google… μην περιμένετε ούτε λεπτό. Θα επιτρέψετε να βρεθείτε εκτός;

Eάν με όλα τα παραπάνω, έρχεστε σε δυσχερή θέση, τότε δυστυχώς το site σας είναι (και φαίνεται)  παλαιό και θα πρέπει άμεσα να λάβετε τα μέτρα σας πριν σας γυρίσουν η Google και οι πελάτες σας την πλάτη.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ