H Google προτείνει το site σας;

Αρχική Σελίδα » Blog » H Google προτείνει το site σας;

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων κατασκεύασαν το site της επιχείρησης παρακινούμενοι από την ύπαρξη άλλων sites στον κλάδο, προκειμένου να μην υστερούν έναντι του ανταγωνισμού. Θα λέγαμε από μόδα, επειδή είχαν και οι ανταγωνιστές. Kάπως έτσι ξεκίνησε δειλά- δειλά η κατασκευή των websites (σαν trend), μέχρι να γίνει αντιληπτή η πραγματική χρηστικότητα τους.

Έχουμε μεταβεί λοιπόν από το “από-στόμα-σε-στόμα” στο πανίσχυρο διαδικτυακό marketing.

Το να προτείνουν τις υπηρεσίες σας γνωστοί και φίλοι ή υπάρχοντες πελάτες σε εν δυνάμει πελάτες είναι πάρα πολύ σημαντικό κι αποδεδειγμένα λειτουργεί, ωστόσο είναι πάρα πολύ περιορισμένο το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Είναι αρκετό αυτό για εσάς;

Πολλές επιχειρήσεις οι οποίες δεν ενδιαφέρονται για το ranking του site τους από τις μηχανές αναζήτησης, θεωρούν ότι με έναν καλό πωλητή θα λύσουν το πρόβλημα τους και θα αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό. Σήμερα όμως ο καλύτερος πωλητής σας είναι η ίδια η Google.

Όλοι μας, για οτιδήποτε κι αν ψάχνουμε ανατρέχουμε στην τεράστια database της Google προκειμένου να δούμε τι αποτελέσματα θα σερβίρει.

Κατόπιν της αναζήτησης, λαμβάνουμε 2 ειδών αποτελέσματα – τα οργανικά / φυσικά αποτελέσματα και τα χορηγούμενα/ πληρωμένα στην πάνω & δεξιά στήλη. Βάσει στατιστικών ο χρήστης περιορίζεται στις 3 πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων για να λάβει την πληροφορία που θέλει. Αυτό που θα πρέπει να σας ανησυχεί είναι εάν το δικό σας site εμφανίζεται σε αυτές τις 3 – 4 πρώτες σελίδες;

Εάν όχι, τότε πραγματικά υπάρχει λόγος ανησυχίας! Σκεφτείτε το θετικό αντίκτυπο που θα έχει στο χρήστη να δει το site σας στα πρώτα αποτελέσματα, προτεινόμενο από την ίδια την Google. Χωρίς να έχει γνωρίσει την ποιότητα των υπηρεσιών σας ή το customer support σας, του είναι πιο εύκολο να σας εμπιστευθεί & να επισκεφθεί τον ιστότοπο σας. Η Google οδήγησε τον επισκέπτη στην πόρτα του καταστήματος σας, τώρα είναι στο δικό σας χέρι να τον μετατρέψετε σε πελάτη.

Ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να πληρεί το site σας ώστε να το “προτείνει” η Google στις πρώτες θέσεις των φυσικών αποτελεσμάτων είναι ενδεικτικά τα παρακάτω:

  • Περιεχόμενο και λέξεις-κλειδιά σχετικά με την υπηρεσία σας
  • Αξιόλογο όγκο περιεχομένου (πλούσιο και πρωτογενές)
  • Backlinks από άλλα sites
  • Σωστά δομημένος και συμπαγής/ καθαρός κώδικας

Φυσικά για το search engine ranking είναι πάρα πολλοί οι παράγοντες που παίζουν καθοριστικό ρόλο για την κατάταξη του site, καθώς η ίδια η Google πολύ συχνά αλλάζει τους αλγορίθμους της. Δείτε σε παλαιότερο άρθρο What Google Loves! Αυτό που ενδιαφέρει όμως είναι να αντιληφθείτε τη δυναμική των μηχανών αναζήτησης και πόσο αυτές μπορούν να σας βοηθήσουν στο branding και κατ’επέκταση στην αύξηση του πελατολογίου σας, που είναι και το ζητούμενο.

Η Google σήμερα είναι ο καλύτερος σας πωλητής, σας διαφημίζει δωρεάν (στα οργανικά αποτελέσματα) αρκεί να προσέξετε τα παραπάνω και να ακολουθήσετε συγκεκριμένες ενέργειες για τη βελτίωση του SEO του site σας. Είναι ο πωλητής που δουλεύει για εσάς 24/7/365.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ