Μήπως στέλνεις κι εσύ SPAM;

Αρχική Σελίδα » Blog » Μήπως στέλνεις κι εσύ SPAM;

Το Email Marketing είναι ίσως ο πιο αποδοτικός τρόπος να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας. Στρατηγική Direct Marketing που ολοκληρώνεται στο περιβάλλον του προγράμματος αλληλογραφίας του χρήστη, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από άλλου είδους διαφημίσεις ή οπτικοακουστικό υλικό (Distraction-Free environment).

Το Email marketing υπόκειται ωστόσο σε αρκετούς περιορισμούς καθώς απαγορεύεται ρητώς η αποστολή διαφημιστικού μηνύματος σε παραλήπτη που δεν έχει συναινέσει στη χρήση του email του. Πριν προβείτε σε μαζική αποστολή μηνυμάτων βεβαιωθείτε ότι η λίστα σας είναι καθαρή και εμπεριέχει (αποκλειστικώς) χρήστες – εγγεγραμμένα μέλη στην υπηρεσία του Newsletter σας.

Όσο δελεαστική κι αν είναι η χρήση μιας εκτεταμένης λίστας με χιλιάδες emails, όσο οικονομικά ανώδυνη κι αν είναι η απόκτηση της, δεν προτείνουμε να πέσετε σε αυτή την “παγίδα”. Λίγα χρόνια νωρίτερα που το SPAM δεν βρισκόταν σε έξαρση καθώς το διαδικτυακό marketing βρισκόταν σε εμβρυακό ακόμα στάδιο, τα δεδομένα ήταν πολύ διαφορετικά. Η αγοραπωλησία λιστών με χρήστες ανά κατηγορία (βάσει κλάδου επαγγέλματος, ηλικίας, φύλου κ.α.) γινόταν απροκάλυπτα και χωρίς ενδοιασμούς, ενώ επικρατούσε η νοοτροπία ότι αφού είναι καταχωρημένο δημοσίως τότε γιατί να μην μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

Πριν αποφασίσετε να προβείτε σε μαζική αποστολή (mass mail) σε χρήστες που “έτυχε” να βρείτε ή περιήλθαν στην κατοχή σας μετά από αγορά, αναλογιστείτε τις συνέπειες για το Reputation του brand σας, τις συνέπειες και κυρώσεις που απορρέουν από την τρέχουσα νομοθεσία (άρθρο πέρι Προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών) – που καθιστά παράνομη τη συμπεριφορά αυτή – αλλά και τη ρήξη στη σχέση σας με τον Host Provider.

Εάν αποβλέπετε σε μια μακροχρόνια & σωστή συνεργασία μαζί του, θα πρέπει να σεβαστείτε και να εναρμονιστείτε με τους Ορους Χρήσης και την πολιτική του σχετικά με το Spamming καθώς για τον πάροχο η ενέργεια του Mass mailing με τη μορφή SPAM έχει βαθύτερες συνέπειες από ο,τι για τον ιδιοκτήτη του site. Ο host provider ενδέχεται να δεχτεί καταιγισμό Abuse Complaints από το συνεργαζόμενο datacenter, τα πολλαπλά και μη διαχειρίσιμα Abuse Complaints να οδηγήσουν στο Blacklisting της IP του mailserver κ.α.π. Μια ενέργεια λοιπόν, την οποία ενδεχομένως να αντιλαμβάνεστε ως : “Δεν έγινε και τίποτε….” ενέχει ρίσκο και κιδύνους σε μεγαλύτερο βάθος απ’ο,τι μπορείτε να φανταστείτε.

Το email markeitng είναι δελεαστικό, αποδοτικό, ευθύ και προσωποκεντρικό. Ενημερώστε τους πελάτες σας για ο,τι νεότερο έχετε (προσφορά, νέα υπηρεσία κ.τ.λ.), αλλά τους πελάτες σας και μόνο που έχουν συναινέσει στη χρήση του email τους για να λαμβάνουν ενμερώσεις από εσάς. Φροντίστε, τέλος, σε κάθε email που αποστέλλετε να υπάρχει αναφορά γιατί λαμβάνει ο χρήστης αυτό το email (ως εγγεγραμμένος χρήστης π.χ.)  και να δίνετε τη δυνατότητα απεγγραφής (Unsubscribe Link) από την υπηρεσία Newsletter.

Δείτε σε προηγούμενο άρθρο με ποιους (ενδεικτικά) τρόπους μπορείτε να προστατευθείτε από το spamming.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ