Social Media: Ποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου

Αρχική Σελίδα » Blog » Social Media: Ποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου

Εδώ και αρκετά χρόνια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν μεγάλο και δυναμικό τομέα ο οποίος προσφέρει ευκαιρίες σε εμπορικό αλλά και σε ατομικό επίπεδο. Για τους εμπόρους, κάθε χρήστης είναι ένας δυνητικός πελάτης και από την άλλη πλευρά κάθε χρήστης μπορεί να βρει αυτό που ζητάει αλλά και να αναδείξει τα ταλέντα του.

Είναι όμως όλες οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης κατάλληλες για όλους; Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να βρείτε μια σύντομη περιγραφή των πιο γνωστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και σε ποιους τύπους επιχειρήσεων ή και όχι ταιριάζει η κάθε μία.

Facebook

Η γνωστή σε όλους πλατφόρμα του facebook , αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά εργαλεία επικοινωνίας και ενημέρωσης. Σχεδόν όλοι έχουν ένα προφιλ στο facebook, επαγγελματίες και ιδιώτες.

Μπορείτε να δημιουργήσετε επαγγελματικές σελίδες στις οποίες θα προβάλετε τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες σας. Να επενδύσετε σε διαφημίσεις , να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία που σας παρέχει ώστε να δημιουργήσετε ομάδες. Να δημιουργήσετε βίντεο στα οποία θα παρουσιάζετε το προϊόν σας ή την υπηρεσία σας. Το facebook σας παρέχει μία μεγάλη ποικιλία δυνατοτήτων και εργαλείων ώστε να βοηθήσετε την επιχείρηση σας και να γίνει γνωστό το brand σας ή και να αναδείξετε τα ταλέντα σας.

Κλάδοι όπως οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, το ηλεκτρονικό εμπόριο, το λιανικό εμπόριο, τα μέσα ενημέρωσης, οι τηλεπικοινωνίες, η τεχνολογία, οι εφημερίδες, οι διάφοροι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί κτλ συνεχίζουν να αξιοποιούν το Facebook για να συνδεθούν με τους καταναλωτές για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους αλλά και να δημιουργήσουν κοινότητες χρηστών με κοινές ανησυχίες και κοινά ενδιαφέροντα. Το facebook απευθύνεται σε όλους.

Instagram

Το Instagram ξεχώρισε γρήγορα διότι παρέχει πολλές δυνατότητες και φίλτρα επεξεργασίας φωτογραφιών και βίντεο, εφήμερων ιστοριών, κάθετων βίντεο και πολλά άλλα.

Είναι η κατάλληλη πλατφόρμα για να παρουσιάσει ένας έμπορος τα προϊόντα του, ένας σεφ ή ένα εστιατόριο τα υπέροχα και γευστικά πιάτα τους, ένας καλλιτέχνης τους όμορφους πίνακές του, κάποιος άλλος ίσως τα χειροποίητα δημιουργήματα του, μία ομάδα θεάτρου το έργο που ανεβάζει κ.ο.κ. Χρησιμοποιώντας τα φίλτρα και τα εφέ που παρέχει, οι φωτογραφίες και τα βίντεο μπορούν να μεταμορφωθούν και να γίνουν τόσο ελκυστικά ώστε οι διάφοροι επισκέπτες να θελήσουν να τα αποκτήσουν αμέσως το περιεχόμενο τους.

YouTube

Το YouTube κατέχει την κυρίαρχη θέση ανάμεσα στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων δικτύωσης για ανάρτηση βίντεο. Σύμφωνα με την εταιρεία αποτελεί ένα πολύ δυνατό εργαλείο μάρκετινγκ.

Μεγάλη μερίδα των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του youtube προκειμένου να ενημερωθούν για κάποιο brand, ένα προϊόν ή μία υπηρεσία.

Για όλους εκείνους που τους αρέσει να μεταδίδουν γνώση όπως για παράδειγμα μαθήματα προγραμματισμού, μαθήματα μουσικής, DIY κατασκευές, μαθήματα ομορφιάς, βιντεοπαιχνίδια, μαθήματα ξένων γλωσσών, εμφάνιση οδοιπορικών, αλλά και εκπομπή ειδήσεων, σειρών και ταινιών , το Youtube είναι το κατάλληλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης .

Tik Tok

To Tik Tok δημιουργήθηκε για να δώσει την δυνατότητα στους χρήστες του να εκφράσουν την δημιουργικότητα τους και να μεταδώσει χαρά. Χαρακτηριστικό του είναι τα μικρής διάρκειας βίντεο.

Ξεκίνησε με το να είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σε ηλικιακές ομάδες μεταξύ 12 έως 17 ετών αλλά αυτό γρήγορα άλλαξε ! Πλέον απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες γι’ αυτό και πολλοί έμποροι πλέον δημιουργούν μικρής διάρκειας βίντεο στο tik tok προκειμένου να διαφημίσουν τα προϊόντα τους.

Twitter / X

Το Twitter/X αποτελεί ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπου σίγουρα κάποιος μπορεί να ενημερωθεί και να παρακολουθεί ειδήσεις και τα νέα  σε όλον τον κόσμο με αποτέλεσμα να δίνεται και η δυνατότητα αύξησης ακολούθων σε επιχειρήσεις που σχετίζονται με ψυχαγωγία, αθλητισμό, πολιτική, τεχνολογία ή μάρκετινγκ,

Μεταβείτε σε συνομιλίες,  μοιραστείτε το δικό σας περιεχόμενο με άλλους και συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Printerest

Όπως το Instagram έτσι και το Pinterest είναι μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που επικεντρώνεται σε πλούσια γραφικά. Πολλοί χρήστες χρησιμοποιούν αυτή την πλατφόρμα για να πάρουν ιδέες για πράγματα που επιθυμούν να κατασκευάσουν, να διακοσμήσουν έναν χώρο, να οργανώσουν έναν γάμο κτλ. Επίσης χρησιμοποιείτε ως εργαλείο μάρκετινγκ με μεγάλη επιτυχία.

LinkedIn

Το LinkedIn διαφέρει από τις υπόλοιπες πλατφόρμες για τις οποίες μιλήσαμε. Είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης εστιασμένο στην καριέρα. Είναι μια από τις πιο δημοφιλείς και ελκυστικές πλατφόρμες, με μια μεγάλη κοινότητα επαγγελματιών. Εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το LinkedIn για να αναζητήσουν ευκαιρίες εργασίας – οπότε μία έξυπνη κίνηση από μέρους σας είναι να προωθήσετε την επωνυμία σας μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας.

Επίσης μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας μπορείτε να βρείτε τον κατάλληλο υπάλληλο για την εταιρεία σας ο οποίος θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τα κέρδη σας ή να βρείτε τον σωστό επαγγελματία για να σας καθοδηγήσει ώστε να πετύχετε μια οργανωμένη προώθηση του προϊόντος σας και/ή της υπηρεσίας σας.

 

 

Μοιραστείτε το

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ