Οι ερωτήσεις που πρέπει να θέσετε για ένα επιτυχημένο πελατοκεντρικό website

Αρχική Σελίδα » Blog » Οι ερωτήσεις που πρέπει να θέσετε για ένα επιτυχημένο πελατοκεντρικό website

Κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, χρειάζεται μια σύγχρονη ιστοσελίδα η οποία θα εμπνέει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στον επισκέπτη, θα διαθέτει θελκτικό look and feel και θα παρακινεί τον επισκέπτη να μελετήσει το περιεχόμενο σας αλλά και να επιστρέψει σε αυτό. Τεράστια σημασία έχει η κατανόηση των πελατών σας.

Πελάτης ευχαριστημένος = περισσότερες συναλλαγές, επισκέψεις, συστάσεις, καθιέρωση επωνυμίας.

Επομένως για μια πελατοκεντρική ιστοσελίδα θα πρέπει να θέτετε ορισμένες ερωτήσεις προκειμένου να βελτιώσετε την διαδικτυακή σας παρουσία:

1. Ποιοι είναι οι αγοραστές σας;

Δεν χρειάζεται να υπεραναλύσετε τους αγοραστές σας. Αυτό που χρειάζεται είναι να εντοπίσετε τα βασικά κοινά χαρακτηριστικά, συμφέροντα ή ανησυχίες του κοινού σας.
Όσο καλύτερα γνωρίσετε ποιο είναι το target group σας τόσο καλύτερα θα τους εξυπηρετήσετε. Για παράδειγμα εάν στατιστικά το προϊόν σας απευθύνεται σε ηλικίες 18 – 45 τότε η ιστοσελίδα σας πρέπει από άποψη σχεδιασμού να είναι θελκτική προς αυτές τις ηλικίες. Ή αν για παράδειγμα απευθύνεστε σε μια επαρχιακή πόλη, θα μπορούσατε να ενσωματώσετε στο περιεχόμενο σας, τοπικά νέα και δρώμενα σε συνάρτηση με την δραστηριότητα σας, που ενδιαφέρουν το κοινό σας (πχ είστε χορηγός σε συναυλία της περιοχής). Η για παράδειγμα εάν το κοινό σας είναι στην Ελλάδα, θα πρέπει να φιλοξενηθεί η ιστοσελίδα σας με ελληνική IP για καλύτερες κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης.

2. Τι τους έφερε σε σας;

Πως ξεκίνησε το ενδιαφέρον του κοινού στην ιστοσελίδα σας; Κάποια προσφορά σας; Αναζήτηση στην Google; Έχουν μια επείγουσα ανάγκη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας; κάποια διαφημιστική καμπάνια στα κοινωνικά δίκτυα ή στις μηχανές αναζήτησης;
Η απάντηση σας δίνει πολύτιμες πληροφορίες για το στήσιμο της πελατοκεντρικής σας ιστοσελίδας. Αν για παράδειγμα οι προσφορές είναι αυτές που φέρνουν το κοινό κοντά σας, τότε η αρχική σας σελίδα πρέπει να έχει σε εμφανή σημείο της εκάστοτε προσφορές σας. Αν ο μεγαλύτερος όγκος κοινού σας προσεγγίζει μέσω των μηχανών αναζήτησης, τότε θα πρέπει να επενδύσετε στο Optimization της ιστοσελίδας σας και σε ενέργειες SEO.

3. Τι συσκευή χρησιμοποιούν οι επισκέπτες σας;

Σημαντικό είναι να μελετήσετε τι συσκευές χρησιμοποιεί το μεγαλύτερο μέρος του κοινού σας. Μια φορητή συσκευή μπορεί να έχει διαφορετικές ανάγκες ή θέματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν σε σχέση με ένα desktop ή laptop. Υπάρχει και η περίπτωση το κοινό να χρησιμοποιεί πολλαπλές συσκευές, ενδεχομένως να κάνει την αρχική έρευνα μέσω επιτραπέζιου ή φορητού υπολογιστή, αλλά να ανταποκρίνεται σε προσφορές ή να κάνει την τελευταία στιγμή τα ψώνια του μέσω της κινητής συσκευής.

4. Τι είναι πιο σημαντικό για το κοινό σας;

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, θα πρέπει μα αξιολογήσετε τι είναι πιο σημαντικό σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, για το προφίλ αγοραστή σας. Θα μπορούσε να είναι η τιμή, η αξιοπιστία, η ευκολία, ή κάποιος άλλος παράγοντας. Μελετήστε προσεκτικά το κοινό σας και δώστε τους την πληροφορία που τους ενδιαφέρει, με αυτόν τον τρόπο αυξάνετε τις πωλήσεις σας, αλλά και το engagement με το κοινό σας.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ