Ετοιμάσατε την διαφημιστική σας καμπάνια, εμπνευστήκατε το ιδανικό content, αγοράσατε τις τέλειες εικόνες, επενδύσατε ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό και «στείλατε» τους επισκέπτες σας να δουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στην ιστοσελίδα σας. Μήπως το αποτέλεσμα δεν ήταν το επιθυμητό; Μήπως ήταν απογοητευτικό; Λάβατε υπόψη το hosting σας;
*Στο παρόν άρθρο θα εξηγήσουμε όσο πιο παραστατικά μπορούμε τους λόγους για τους οποίους μια διαφήμιση για να είναι επιτυχημένη, πρέπει να λαμβάνει υπόψιν τα χαρακτηριστικά του hosting σας. Πρόσθετα, όλο το περιεχόμενο του άρθρου απευθύνεται σε διαφημίσεις με landing page τον ιστότοπο σας, όπου ουσιαστικά όλος ο όγκος των νέων επισκεπτών καταλήγει στην ιστοσελίδα σας.
Φανταστείτε το πακέτο φιλοξενίας σαν ένα όμορφο διαμέρισμα 80 τμ. «χωρητικότητας» μέχρι 15 επισκεπτών. Ξαφνικά αρχίζουν και έρχονται επίσκεψη στο διαμέρισμα σας εκατοντάδες επισκέπτες. Το διαμέρισμα σας γεμίζει ασφυκτικά από κόσμο τον οποίο δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε όπως θα θέλατε και ξαφνικά, αρχίζουν και φεύγουν απογοητευμένοι… Όχι όμορφη σκέψη σωστά;
Κάπως έτσι είναι και η λογική της διαφήμισης. Όταν ετοιμάζεστε να υποδεχθείτε εκατοντάδες ή και χιλιάδες επισκέπτες στο «σπίτι» σας, θα πρέπει να υπάρχουν και οι προδιαγραφές για να «χωρέσει» όλη αυτή η επισκεψιμότητα. Σε διαφορετική περίπτωση, θα πάει χαμένη η επένδυση σας, καθώς ο επισκέπτης δεν θα ευχαριστηθεί με την εμπειρία του στον ιστότοπο σας.
Σε παραδείγματα του χώρου του web, θα σας έχει τύχει ως καταναλωτές να κάνετε κλικ σε μια διαφήμιση για παράδειγμα στο Facebook και να ανοίγει σε νέο παράθυρο η ιστοσελίδα του διαφημιζόμενου, η οποία «σέρνεται», δεν φορτώνει, ή ακόμα χειρότερα εμφανίζει την ένδειξη “Bandwith limited exceded”, ενώ η χειρότερη ένδειξη που μπορεί να δει ο επισκέπτης είναι η “Web server is down”.
Με απλά λόγια, το πακέτο φιλοξενίας σας έχει συγκεκριμένες δυνατότητες και χαρακτηριστικά και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Μη υπολογίζοντας λοιπόν αυτόν τον βασικότατο παράγοντα στην διαφήμισή σας, το πιθανότερο είναι να «πετάξετε» τα χρήματα της διαφήμισης όπως καταλαβαίνετε από τα άνω παραδείγματα.
Πρόσθετα με το να μην λάβετε υπόψιν τις δυνατότητες του πακέτου φιλοξενίας σας, «στέλνοντας» μέσω της διαφήμισης σας πολλαπλάσιο όγκο επισκεπτών από όσους μπορεί να εξυπηρετήσει, έχει ως αποτέλεσμα σε περιπτώσεις Shared Hosting, να επηρεάζονται αρνητικά και οι υπόλοιποι φιλοξενούμενοι με εσάς στον ίδιο Server, όπου σε αυτήν την περίπτωση, ο Host έχει «δικαίωμα» ακόμα και να απενεργοποιήσει εντελώς τον λογαριασμό σας, προκειμένου να διαφυλάξει την ακεραιότητα του Shared Hosting Server και τους φιλοξενούμενους σε αυτόν.
Συνεπώς για να αποφύγετε τις άνω δυσάρεστες καταστάσεις, πριν ενεργοποιήσετε την διαφημιστική σας καμπάνια, θα πρέπει να ενημερώνετε σχετικά τον πάροχο φιλοξενίας σας, αλλά και να του δίνετε πληροφορίες για τις εκτιμώμενες τιμές επισκεψιμότητας, προκειμένου να διαμορφώσει κατάλληλα το πακέτο φιλοξενίας σας και ο ιστότοπος σας να είναι έτοιμος να καλό-υποδεχθεί τους επισκέπτες σας και να έχετε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια.
Στην SigmaWeb, θέτουμε πολύ υψηλά τον πήχη του Hosting και μπορούμε να ικανοποιήσουμε οποιαδήποτε διαδικτυακή ανάγκη, όσο απαιτητική και να είναι, εξασφαλίζοντας για τους πελάτες μας 100% Uptime στην προσβασιμότητα του ιστοτόπου τους, χωρίς να χάνουν ούτε ένα ευρώ από την διαφημιστική τους καμπάνια!
Ενημερώστε μας για τις ανάγκες σας ως προς την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας, στην επόμενη σας διαφημιστική σας καμπάνια και εξασφαλίστε τις ιδανικές συνθήκες φιλοξενίας για τους εκατοντάδες ή και χιλιάδες επισκέπτες σας!