Κάνε το ηλεκτρονικό σου κατάστημα να λειτουργήσει

Αρχική Σελίδα » Blog » Κάνε το ηλεκτρονικό σου κατάστημα να λειτουργήσει

To ηλεκτρονικό εμπόριο είναι εν τη γενέσει του ένας χώρος ανταγωνιστικός όπου τα διάφορα brands προσπαθούν να ξεχωρίσουν τραβώντας την προσοχή του καταναλωτή. Εμείς σας παρουσιάζουμε 6 απλούς τρόπους που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη λειτουργικότητα του site σας:

Κάντε το test των 3sec

Στατιστικές δείχνουν ότι χρειάζονται max 3-4 sec για να δημιουργηθεί η πρώτη εντύπωση. Από τη σκοπιά του καταναλωτή αναρωτηθείτε εάν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα αποπνέει αξιοπιστία και ασφάλεια- οι 2 πιο σημαντικοί παράγοντες για να μετατρέψετε έναν απλό επιισκέπτη σε τακτικό πελάτη. Το test των 3 sec είναι ένας πολύ εύκολος και πρακτικός τρόπος να διερευνήσετε εάν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα “πείθει”. Γίνεται άμεσα κατανοητό το προϊόν που πουλάτε και δεύτερον, ο χρήστης αισθάνεται ασφάλεια να χρησιμοποιήσει την πιστωτική του κάρτα; Μόνο τότε θα καταφέρετε να αποκτήσετε ευχαριστημένους & επαναλαμβανόμενους πελάτες. Διορθώστε στην αρχική σας σελίδα ότι μπορεί να φθίρει την εικόνα και τη φήμη σας, προσθέστε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα Πιστοποιητικά ασφαλείας (SSL) για την ασφάλεια των συναλλαγών, δώστε προνόμια στις αγορές (εκπτωτικά κουπόνια, δωροεπιταγές, credits), ενισχύστε τη συνεργασία (μέσω affiliate marketing & “προσκαλέστε φίλους”), ενεργοποιήστε πολλαπλούς τρόπους αποστολής & εξόφλησης κ.α.

Δοκιμάστε πολλαπλά templates

To e-commerce website απευθύνεται σε απαιτητικούς χρήστες. Οποιοσδήποτε πραγματοποιεί αγορές στο διαδίκτυο είναι τακτικός web user, που ψάχνει, αναζητά το καλύτερο, εμπιστεύεται δυσκολότερα! Πριν καταλήξετε στο layout του eshop κάντε ένα test με δύο ή περισσότερες ομάδες χρηστών που θα υλοποιήσουν εικονικές αγορές. Από τις εντυπώσεις αυτών των χρηστών, την ευκολία στην πλοήγηση και την ταχύτητα ολοκλήρωσης της παραγγελίας θα μπορέσετε να καταλήξετε στο πιο λειτουργικό και φιλικό Layout. Μην ξεχνάτε το βασικό παράγοντα που λέγεται “Smart Users”. Mε τις “έξυπνες” συσκευές να αποτελούν το επιλεγμένο μέσο πλοήγησης στο διαδίκτυο σε ποσοστό περίπου 50% σήμερα, φροντίστε το website σας να είναι Mobile Friendly – Fully Responsive.

Μην πέσετε στην παγίδα των κρυφών χρεώσεων

Έχετε βάλει δελεαστικές προσφορές, οι τιμές σας είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές… αλλά μήπως τελικά υπάρχουν κι άλλες χρεώσεις εκτός από την τιμή του προϊόντος οι οποίες δεν είναι εμφανείς ή κατανοητές εξ αρχής μέσα στο site; Όταν ο πελάτης επιλέγει το site σας για την αγορά του προϊόντος που τον ενδιαφέρει, σημαίνει πως έχετε καταφέρει να τον πείσετε για την αξιοπιστία σας. Πόσο απογοητευτικό θα ήταν για τον πελάτη να βάλει στο καλάθι το προϊόν κι εν συνεχεία να διαπιστώσει ότι υπάρχουν έξοδα αποστολής, έξοδα αντικαταβολής κτλ; Αυτό μπορεί να τον οδηγήσει και σε εγκατάλειψη της παραγγελίας. Εμείς προτείνουμε να είστε ειλικρινής με τους πελάτες σας κι εξαρχής να τους ενημερώνετε για τα επιπλέον κόστη τα οποία τον βαρύνουν. Είναι προτιμότερο να έχουν επίγνωση του τελικού κόστους από την αρχή παρά να μπουν στη διαδικασία να παραγγείλουν και στο τέλος να εγκαταλείψουν δυσαρεστημένοι το eshop.

Email Subscription

Το Social Marketing βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην κορυφή της πυραμίδας διαφήμισης με εταιρείες να απασχολούν Social Media Experts για την ανάπτυξη και διαχείριση του Social Network τους. Ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραμεληθεί το Email Marketing που αποτελεί και τον πιο direct τρόπο διαφήμισης. Φροντίστε στο eshop σας να έχετε σε εμφανές σημείο email subscription ώστε ο επισκέπτης ή ο καταναλωτής να εγγράφεται για ενημερώσεις & προσφορές σχετικά με τα προϊόντα σας. Ένας ακόμη πιο αποδοτικός τρόπος για να συλλέξετε εγγραφές είναι η τοποθέτηση ενός checkbox στο checkout για γρήγορη εγγραφή στο Newsletter σας.

Ενσωματώστε Social Media

Ανέκαθεν το word-of-mouth ήταν ένα από τα αποτελεσματικότερα εργαλεία marketing. Τι πιο αξιόπιστο από τη θετική γνώμη ενός οικείου ατόμου. Εμπιστευόμαστε πιο εύκολα μια υπηρεσία, ένα προϊόν, ένα brand όταν κάποιος “γνωστός μας” το επιβεβαιώνει με τη θετική του εμπειρία. Με αυτόν τον τρόπο, ξεκίνησε το Facebook να προωθεί και τις Fan Pages με ενδείξεις ότι κάποιος φίλος μας έχει ήδη κάνει Like σε αυτή τη σελίδα. Το όνομα του γνωστού μας παρακινεί υποσυνείδητα να εμπιστευθούμε το εν λόγω brand. Προτείνουμε λοιπόν να ενσωματώσετε στις φωτογραφίες των προϊόντων σας social buttons ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να μοιραστεί τη θετική του εμπειρία και να διαδώσει το προϊόν σας στο δικό του Social Network. Πλέον έτσι λειτουργεί το word-of-mouth διαδικτυακά και αποδεδειγμένα αποδίδει.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Η έδρα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος συγκαταλέγεται ΠΑΝΤΑ στα PLUS! Το να γνωρίζει ο χρήστης ότι μπορεί να σας βρει σε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ή ακόμα και σε ένα φυσικό χώρο, ακόμη κι αν δε σκοπεύει ποτέ να χρησιμοποιήσει αυτή την πληροφορία, υποσυνείδητα λειτουργεί θετικά. Προσθέτει στο website σας κύρος & αξιοπιστία, κάτι που απαιτείται προκειμένου ο χρήστης να προβεί σε αγορά.

Μετατρέψτε το e-commerce website σας στο αξιόπιστο διαδικτυακό κατάστημα που ο χρήστης με ευχαρίστηση θα προτιμά για τις αγορές του ξανά και ξανά, κερδίστε τις εντυπώσεις με φιλικό και απλό layout εύκολης πλοήγησης και ξεκινήστε τις πωλήσεις!

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ