Checklists…. Τι από τα παρακάτω υποστηρίζει το eshop σας;

Αρχική Σελίδα » Blog » Checklists…. Τι από τα παρακάτω υποστηρίζει το eshop σας;

H SigmaWeb πραγματοποίησε έρευνα για εσάς και συγκέντρωσε όλα τα σημεία ενδιαφέροντος που προέκυψαν με στόχο τη βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Τσεκάρετε τι από τα παρακάτω υποστηρίζετε και τι όχι ώστε να προβείτε σε σημαντικές διορθώσεις, μια και οι παρατηρήσεις που συλλέξαμε αποτελούν βασικό κριτήριο για την γνώμη που θα αποκομίσει ο καταναλωτής για το eshop σας.
Σε τι δίνει σημασία λοιπόν ο web shopper:

1. User Experience

Ένα site που στοχεύει στην εξιδανικευμένη πλοήγηση του χρήστη, είναι πιο πιθανό να δημιουργήσει τακτικούς – πιστούς επισκέπτες οι οποίοι με ιδιαίτερη προθυμία θα ολοκληρώσουν συναλλαγές στο eshop. Ποια είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την ιδανική πλοήγηση:
> Συμπαγής σελίδα που από την πρώτη ματιά δηλώνει με τι πραγματεύεται το site
> Menu εύκολης πλοήγησης
> Καλή οργάνωση προϊόντων, σαφείς περιγραφές, καθαρές φωτογραφίες κι εμφανείς τιμές
> Εύκολη επικοινωνία με το Customer- Support κι υψηλές ταχύτητες απόκρισης στα requests
> Εμφανείς ενδείξεις Social media interaction
> Γρήγορη φόρτωση σελίδων και μικροσκοπικά pop-ups ενημερώσεων

2. Συμβατότητα με κινητές συσκευές

Για να μη γινόμαστε κουραστικοί και σας λέμε τα ίδια τα ίδια, για το πόσο σημαντικό είναι να έχετε σήμερα ένα mobile friendly site ή για το τεράστιο ποσοστό των χρηστών που αγοράζουν μέσω των smartphones τους, τσεκάρετε από τη λίστα τα στοιχεία που έχετε εφαρμόσει στο eshop σας:
> Απλό- minimal design με καθαρές γραμμές
> Μεγάλες- ευδιάκριτες γραμματοσειρές
> Έμφαση σε σημαντικές πληροφορίες (όπως Εγγραφή, Newsletter, Αγορά κ.α.)
> Κουμπιά που μπορούν να πατηθούν χωρίς δυσκολία με το δάχτυλο
> Τεχνολογία Responsive που εξασφαλίζει συμβατότητα του site με ΟΛΕΣ τις έξυπνες συσκευές

3.  Eύκολο check out

Μελέτες έχουν δείξει ότι περίπου το 61% των web καταναλωτών εγκαταλείπουν την παραγγελία στη διαδικασία του checkout. Οι λόγοι;… πολλοί και δίαφοροι: Περιττές πληοροφορίες για μια απλή αγορά, μακροσκελείς φόρμες που κουράζουν προκαταβολικά, κόστη- έκπληξη!… Επειδή η γνώμη του καταναλωτή είναι αυτή που μετράει, τι χαρακτηρίζει ένα γρήγορο & εύκολο check out;
> Ενδείξεις βημάτων παραγγελιοληψίας (π.χ. Βήμα/ Στάδιο 1…)
> Διευκολύνσεις στον τρόπο πληρωμής με πολλαπλές εναλλακτικές εξόφλησης (paypal, αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα κ.α.)
> Δωρεάν μεταφορικά (ή για όλους ή για παραγγελίες άνω ενός συγκεκριμένου ποσού)
> Γνωστοποίηση μεταφορικών ή άλλων χρεώσεων πριν το checkout
> Aγορές και χωρίς εγγραφή (δηλ. ως απλός επισκέπτης)
> Βοήθεια σε όλα τα στάδια (αν κάτι πάει στραβά ενημερώστε τον καταναλωτή πως μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας για την διεκπεραίωση της παραγγελίας του)

4. Υψηλής ποιότητας φωτογραφικό υλικό

Η εικόνα μερικές φορές ισοδυναμεί με 1000 λέξεις. Αυτό ισχύει πολύ έντονα στην περίπτωση ενός eshop όπου στόχος είναι η πώληση του προϊόντος. Ο καταναλώτης θα πρέπει να νοιώσει έλξη & επιθυμία για το προϊόν και είναι πολύ λογικό μια ωραία εικόνα να μπορεί να δημιουργήσει περισσότερα συναισθήματα από το απλό κείμενο.
> 2-3 φωτογραφίες τουλάχιστον δείγματίζοντας όλες τις όψεις του προϊόντος
> Ζoom in φωτογραφιών για λεπτομερέστερη παρουσίαση του προϊόντος
> Φωτογραφίες σε όλες τις εναλλακτικές του προϊόντος (χρώμα, μέγεθος κ.α.)

5. SE- Optimization

To καλύτερο site του κόσμου να έχετε…. αν δεν εμφανίζεται στις δημοφιλέστερες μηχανές αναζήτησης… τότε (μετά λύπης το αναφέρουμε) είναι άχρηστο. Η παρακάτω mini λίστα δεν αποτελεί προϊόν της έρευνας αλλά δικά μας γρήγορα tips  για τη βελτιστοποίηση του SEO:
> Συχνές ανανεώσεις του περιεχομένου του site (αλλαγές φωτογραφιών, επεξεργασία κειμένων, δημιουργία blog posts)
> Δημιουργία φρασεολογίου με λέξεις- κλειδιά σε όσες περισσότερες σελίδες του site είναι εφικτό
> Quality inbound linking (από άλλα sites προς το δικό σας)
> Γρήγορη φόρτωση όλων των σελίδων

Η παραπάνω checklist δεν είναι θεωρία, είναι η γνώμη του καταναλωτή και κάθε ανοιχτόμυαλη επιχείρηση οφείλει να τη λάβει σοβαρά υπόψιν! Όχι να την εφαρμόσει κατά γράμμα, αλλά να εγχειρήσει όσο το δυνατόν περισσότερα, με απώτερο στόχο την ευχαρίστηση του πελάτου.

Στη SigmaWeb έχουμε εφαρμόσει όλα τα παραπάνω στην υπηρεσία ηλεκτρονικού καταστήματος SigmaSHOP που αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη κι οικονομικότερη πρόταση δημιουργίας εξελιγμένου eshop, με 100% πληρότητα στην παραπάνω checklist. Ξεκινήστε το e-commerce έχοντας στο… τσεπάκι σας την αποδοχή του κοινού πριν ακόμα βγείτε online.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ