Αποφασίσατε να δραστηριοποιηθείτε στο χώρο του e-commerce. Το πρώτο βήμα είναι η δυναμική σας είσοδος με ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο θα αποτελέσει το δίαυλο επικοινωνίας με όλους τους web users ανά τον κόσμο. Ωστόσο, όσο εντυπωσιακό, σύγχρονο, γρήγορο κι αν είναι το site σας σίγουρα χωρεί περιθώρια βελτίωσης. Κι αυτό δεν είναι επικριτικό, είναι μια απλή διαπίστωση μια και η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται και προκύπτουν συνεχώς νέες εφαρμογές που δίνουν “πόντους” στον ιστότοπο.
Εμείς θα σας προτείνουμε κάποιες απλές & εύκολες ενέργειες για τη βελτίωση του eshop, και το βασικότερο… χωρίς το παραμικρό κόστος.
1. Απλότητα & Καθαρότητα: Το απλό είναι πάντα καλύτερο (minimal chic). Μην βομβαρδίζετε τον καταναλωτή με υπερβολική πληροφορία, αντιθέτως δώστε του χώρο να ρωτήσει μόνος του αν θέλει κάτι επιπλέον. Προβάλλετε σε εμφανή σημεία του site το email σας, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ή Live Chat Help. Έχει αποδειχθεί ότι ο χρήστης προτιμά να ρωτήσει άμεσα για κάτι που τον ενδιαφέρει παρά να διαβάσει ένα μεγάλο -απρόσωπο- κείμενο.
2. Δείξτε τα προϊόντα σας χωρίς μυστικότητα στο κοινό. Υπάρχουν sites που αναγκάζουν το χρήστη να προχωρήσει σε εγγραφή προκειμένου να έχει πρόσβαση σε τιμές, προϊόντα και λοιπές πληροφορίες. Αυτό δε λειτουργεί καθόλου θετικά για το χρήστη, ο οποίος εξ αρχής δημιουργεί κακή εικόνα για το site σας και το βλέπει με καχυποψία. Γιατί πρέπει να δώσει τέτοιου είδους προσωπικές πληροφορίες πριν καταλήξει στο ότι το προϊόν σας του ταιριάζει και θέλει να το αγοράσει από εσάς; Εμείς σας προτείνουμε να το αποφύγετε, αν δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι ο χρήστης την πληροφορία που χρειάζεται μπορεί πολύ εύκολα να την πάρει ακόμα και με ψευδή στοιχεία κατά την εγγραφή του κι υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να στραφεί σε άλλο eshop για να αγοράσει το ίδιο ή αντίστοιχο προϊόν, πιο ευθύ και πιο ειλικρινές eshop, κατά τη γνώμη του.
3. Εύκολη Πλοήγηση κι Εξελιγμένη Αναζήτηση. Πρόταση μας είναι να επιτρέψετε στον επισκέπτη να βρει πολύ άμεσα αυτό που ψάχνει χωρίς να πρέπει να περάσει από ένα “γολγοθά” φίλτρων ή κατηγοριοποιήσεων. Γρήγορη αναζήτηση κι άμεση εύρεση του επιθυμητού είναι δύο από τα στοιχεία που θα οδηγήσουν το χρήστη σε ταχύτερη αγορά. Ο ηλεκτρονικός καταναλωτής είναι συνήθως ένας έτοιμος αγοραστής. Από τη στιγμή που θα φτάσει στην πόρτα σας, μην τον καθυστερήσετε… Οδηγήστε τον κατευθείαν στο καλάθι.
Το e-commerce site σας μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αποδοτικό. Λειτουργεί χωρίς ωράριο, έχει πάντα τις πόρτες του ανοιχτές στο κοινό και πουλάει 24/7, έναντι ενός φυσικού καταστήματος. Επίσης, όπως και στα φυσικά καταστήματα, όπου στο checkout θα βρείτε μικροαντικείμενα, εφαρμόστε την ίδια μέθοδο και στο ηλεκτρονικό σας καλάθι με τη χρήση “Related Products”, “Άλλα άτομα αγόρασαν επίσης” και προτρέψτε τον καταναλωτή να ξοδέψει περισσότερα. Μικροαντικείμενα, αξεσουάρ κι εξαρτήματα που χάνονται στα ράφια γιατί συνήθως αποτελούν συμπληρωματικό προϊόν (είτε σε φυσικό είτε σε εικονικό κατάστημα) μπορούν να μετατραπούν σε σημαντική πηγή εσόδων εάν τα προωθήσετε σωστά.
Και Καλές σας Πωλήσεις…