Αυξήστε την επισκεψιμότητα του site σας ΔΩΡΕΑΝ με 4 απλούς τρόπους

Αρχική Σελίδα » Blog » Αυξήστε την επισκεψιμότητα του site σας ΔΩΡΕΑΝ με 4 απλούς τρόπους

Κάνετε συνεχώς προσπάθειες να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του site σας αλλά όλες οι απόπειρες καταλήγουν στο κενό; Ο,τι κι αν κάνετε δεν έχει αποτέλεσμα, σας καταλαμβάνει απαισιοδοξία και αποθαρρύνεστε για άλλες μελλοντικές ενέργειες;

Σίγουρα υπάρχουν τρόποι να αυξήσετε το website trafficking και μάλιστα να το βελτιώσετε ποιοτικά –να πετύχετε δηλαδή quality trafficking. Εμείς θα σας παραθέσουμε 4 απλούς τρόπους, που αν και δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένοι, δεν υστερούν σε αποτελεσματικότητα. Αξίζει να τους δοκιμάσετε, δεν έχουν κανένα απολύτως κόστος και το μόνο που χρειάζεται να επενδύσετε είναι λίγος ποιοτικός χρόνος για την ανάπτυξη των νέων αυτών στρατηγικών.

1. Δώστε (χρήσιμη) πληροφορία

Ένας λόγος που η επισκεψιμότητα του site σας περιστρέφεται γύρω από το υπάρχον πελατολόγιο ενδέχεται να είναι το γεγονός ότι δεν προσφέρετε αρκετή πληροφόρηση στους επισκέπτες ή ανακυκλώνετε τα λεγόμενα άλλων. Ο επισκέπτης θα εκτιμήσει την αυθεντικότητα σας αλλά και την περισσότερη πληροφορία που θα του δώσετε εσείς.

Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό και προσελκύστε νέους πελάτες με:

> Ένα blog γενικού περιεχομένου που δεν το χρησιμοποιείτε ως φερέφωνο των υπηρεσιών σας αλλά, αντιθέτως, για ανακοινώσεις θεμάτων γενικού ενδιαφέροντος (αλλά και σε συνάρτηση με τη δραστηριότητα σας) που κι ένας απλός χρήστης μπορεί να κατανοήσει και να αντλήσει χρήσιμες πληροφορίες μέσα από αυτό.

> Βοηθητικά εκπαιδευτικά video tutorials, ebooks, guidelines και άλλα δωρεάν εγχειρίδια που θα ενισχύσουν την εντύπωση ότι νοιάζεστε για τον επισκέπτη, το χρήστη, τον τελικό καταναλωτή.

> Social Media profiles. Είναι σημαντικό να μπορεί να σας βρει ο επισκέπτης μέσα από το μέσο που ο ίδιος χρησιμοποιεί περισσότερο στην καθημερινότητα του. Η εκτεταμένη χρήση των Social Media από τους web users είναι ένας παράγοντας που δεν θα πρέπει να αγνοηθεί. Με το να είστε διαθέσιμοι λοιπόν στα πιο δημοφιλή, όπως Facebook, Twitter, G+ και άλλα, θα κάνει καλό στο προφίλ της επιχείρησης σας, θα δώσει έναν πιο προσωπικό τόνο στην επικοινωνία σας με τους χρήστες ενώ μην ξεχνάτε ότι απευθύνεστε σε μια τεράστια Database δυνητικών πελατών (εκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο).

2. Επενδύστε στη συνεργασία

Η έννοια της συνεργασίας έχει ιδιαίτερη βαρύτητα και σημασία και εάν είναι επιτυχημένη μπορεί να αποδώσει τα βέλτιστα. Δημιουργήστε κίνητρα ώστε να ευωδώσει κάποιο είδος συνεργασίας μέσα από το site σας, εφαρμόστε το Affiliate Σύστημα με ποσοστά προμήθειας, τη στρατηγική της Σύστασης και του Συστήματος Ανταμοιβής με πόντους, αναρτήστε σχόλια στο blog σας σχετικά με το πόσο σημαντική είναι για εσάς μια αξιόπιστη συνεργασία και πώς σκοπεύετε να στηρίξετε τη συνέχεια της. Οι συνεργασίες δεν είναι απαραίτητο να έχουν πάντα τη μορφή B2Β, αλλά και B2C και ίσως στη δεύτερη περίπτωση να είναι μακροπρόθεσμα πιο κερδοφόρες. Η συνεργασία στην πραγματικότητα αφορά σε κάποιο είδος δέσμευσης, αυτό που θέλετε κι εσείς να πετύχετε με τους χρήστες, μια online δέσμευση (online engagement).

3. Interactive συμμετοχή

Διοργανώνετε κάποιο live event, συμμετέχετε σε κάποια έκθεση, εκπέμπετε live μέσω streaming και θέλετε να συμμετέχουν σε αυτό και οι χρήστες σας; Προσκαλέστε τους web users να συμμετάσχουν στο real-world-event μαζί σας μέσω live feeds, συνδέοντας το πραγματικό γεγονός με τον διαδικτυακό κόσμο. Με τα Live Feeds μπορείτε μέσω συνδέσμων να στέλνετε τους χρήστες σε Προϊόντα και Υπηρεσίες στο site σας, αυξάνοντας έτσι το trafficking.

4. Ευαισθητοποιηθείτε κοινωνικά

Για να συνδεθείτε ακόμα περισσότερο με τους online users και να φύγετε από τα αυστηρά επαγγελματικά στερεότυπα, καλλιεργήστε ένα πιο ανθρώπινο προφίλ υποστηρίζοντας κάποιον φιλανθρωπικό σκοπό, όχι απαραίτητα σε συνάρτηση με την δραστηριότητα σας. Μπορείτε να στηρίξετε μια μη – κερδοσκοπική οργάνωση ως χορηγός (στο βαθμό που μπορείτε – και δεν εννοούμε μόνο οικονομικό) και με αυτό τον τρόπο να εξανθρωπίσετε το brand σας, αποδεικνύοντας ότι βαδίζετε με γνώμονα το αίσθημα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, ότι νοιάζεστε για την κοινωνία και δεν κινείστε σε μόνιμη τροχιά γύρω από το οικονομικό σας κέρδος.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ