Καθιερώθηκε και στην Ελλάδα, η γνωστή σε όλους μας πλέον «Black Friday». Είναι η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου και ξεκίνησε από την Αμερική ως θεσμός μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών, όπου οι επιχειρηματίες προσφέρουν τεράστιες προσφορές στο αγοραστικό κοινό.
Με το πέρας του χρόνου φρενίτιδα προκαλείται την συγκεκριμένη μέρα, καθώς υπάρχουν ακόμα και περιστατικά βίας μεταξύ των καταναλωτών για να «προλάβουν» τις προσφορές.
Στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία η «Black Friday» έχει καθιερωθεί σημαντικά στην αγορά, ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο όπου κυριολεκτικά γίνεται βομβαρδισμός από προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, εκπτώσεις κοκ.
Μερικές μέρες πριν την «Black Friday», γίνεται καταιγισμός από διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα, αποστολή δεκάδων ενημερωτικών δελτίων στο κοινό και πολλαπλές άλλες διαφημιστικές ενέργειες με στόχο, το «ξεπούλημα» του ηλεκτρονικού καταστήματος του επιχειρηματία.
Πρακτικά πόσο έτοιμοι όμως είστε για να ανταπεξέλθετε στην «Black Friday»;
Παρακάτω ακολουθεί ένας οδηγός με τα πιο σημαντικά που θα πρέπει εκ των προτέρων να ελέγξετε αν επιθυμείτε μια επιτυχημένη καμπάνια Μαύρης Παρασκευής:
Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Θα πρέπει πριν από κάθε μεγάλη προωθητική ενέργεια να είστε σίγουροι ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα μπορεί να ανταπεξέλθει. Αναθέστε στον Developer σας απαραίτητα να «ξεσκονίσει» την εφαρμογή σας προκειμένου να εγγυάται απόλυτα εύρυθμη λειτουργία, αλλά και να φροντίσει να είναι απόλυτα αναβαθμισμένη και ασφαλής. Φαντάζομαι κανείς δεν θα ήθελε να παραβιαστεί η ιστοσελίδα του εν μέσω Black Friday και να χάσει όλες του τις πωλήσεις.
Το πακέτο φιλοξενίας
Η πλειοψηφία των ηλεκτρονικών καταστημάτων με μεσαίες ανάγκες, φιλοξενείται σε διαμοιρασμένο περιβάλλον φιλοξενίας. Μοιράζονται δηλαδή τους πόρους ενός server με άλλους χρήστες.
Όταν γίνεται μια πολύ επιθετική διαφήμιση ή αναμένεται μεγάλη αύξηση επισκεψιμότητας, θα πρέπει να ενημερώνετε τον πάροχο φιλοξενίας σας, ώστε να διασφαλίσετε ότι το πακέτο φιλοξενίας που επιλέξατε μπορεί να καλύψει τις έστω και προσωρινές αυξημένες σας ανάγκες ή αν απαιτείται να κάνετε αναβάθμιση του πακέτου σας.
Σαφέστατα όταν προσκαλείτε πολύ κόσμο στο «μαγαζί» σας, θα πρέπει να το έχετε προετοιμάσει έτσι ώστε να μπορεί να τους καλοδεχθεί όλους και να μην μείνουν οι πελάτες σας έξω με μηνύματα σφάλματος όπως
ή να «σέρνεται» η ιστοσελίδα σας.
Ο πάροχος φιλοξενίας
Πριν από μια μεγάλη επένδυση σε διαφήμιση θα πρέπει να είστε βέβαιοι ότι ο πάροχος φιλοξενίας σας, είναι ο κατάλληλος για να σας υποστηρίξει. Θα πρέπει λοιπόν η συνεργασία σας να χαρακτηρίζεται από αμεσότητα στην εξυπηρέτηση και ευελιξία στις παρεχόμενες λύσεις.
Στην SigmaWeb, μπορούμε να φέρουμε εις πέρας κάθε πολυσύνθετο έργο, όσο απαιτητικό και αν είναι, ενώ πάντα είμαστε σε θέση να δώσουμε λύσεις εκεί που ο ανταγωνισμός δεν μπορεί.
Ο πάροχος φιλοξενίας έχει ευθύνη και για την υποδομή στην οποία θα φιλοξενήσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Θα πρέπει να είναι άρτια στημένη, και υπερσύγχρονη, καθώς έτσι διασφαλίζεται ότι τα πολλαπλά requests μπορούν να εξυπηρετηθούν πιο γρήγορα. Επιπλέον θα πρέπει να σας διασφαλίζει ως προς την κατανομή πόρων και τον φόρτο του Shared Server που φιλοξενείστε.
Αν υπό φυσιολογικές συνθήκες έχετε πτώσεις στην ιστοσελίδα σας, φανταστείτε υπό πίεση μεγάλης επισκεψιμότητας τι μπορεί να συμβεί.
Στην SigmaWeb η elite-grade υποδομή μας στεγάζεται στο πολυβραβευμένο και πανευρωπαϊκά αναγνωρισμένο ελληνικό DataCenter LAMDA HELLIX SA, ενώ οι έμπειροι server administrators της SigmaWeb είναι πάντα στη διάθεση σας να ικανοποιήσουν και τις πιο υψηλές διαδικτυακές απαιτήσεις.
Όπως αποδείξαμε μέχρι τώρα στα χρόνια λειτουργίας της ελληνικής μας cloud υποδομής, είμαστε σε θέση να εφαρμόζουμε όλες τις απαιτούμενες αναβαθμίσεις χωρίς downtime! Ενώ κάναμε το high availability πραγματικότητα.
Σεβασμός στην επένδυση
Οι εκάστοτε διαφημιστική καμπάνια έχει έναν στόχο, είτε αυτός είναι οι πωλήσεις, είτε η καθιέρωση του Brand Name κοκ. Για να επιτευχθεί ο στόχος απαιτείται μια οικονομική επένδυση. Θα πρέπει να φροντίζετε να μπορείτε να αξιοποιείτε στο έπακρο την επένδυση σας και να μην αφήνετε κανένα ενδεχόμενο να σας απομακρύνει από τον στόχο. Σκεφτείτε σφαιρικά σε κάθε σας διαφημιστική καμπάνια, όλους τους παράγοντες που εμπλέκονται για την επαφή σας με τον πελάτη, έως την παράδοση της παραγγελίας του, και βεβαιωθείτε ότι όλα είναι πανέτοιμα και μπορούν να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ζήτηση!
Ευχόμαστε καλές πωλήσεις!