Τι είναι το AI Content και πώς επηρεάζει την δημιουργία περιεχομένου στο internet;

Αρχική Σελίδα » Blog » Τι είναι το AI Content και πώς επηρεάζει την δημιουργία περιεχομένου στο internet;
AI Content

Το AI Content δεν είναι κάτι νέο. Όλοι μας έχουμε έρθει κάποια στιγμή σε επαφή μαζί του σε βάθος χρόνου χωρίς να το γνωρίζουμε. Ενδεικτικά, η αυτόματη μετάφραση ή τα live chats με αυτόματες απαντήσεις αποτελούν AI Content.

Το AI είναι τα αρχικά για τη φράση Artificial Intelligence, δηλαδή Τεχνητή Νοημοσύνη. Στην πραγματικότητα το AI Content αφορά περιεχόμενο παραγόμενο από μια μηχανή. Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, μια μηχανή μπορεί να αναπαράγει περιεχόμενο βάσει των δεδομένων που τις δίνονται.

πλεονεκτήματα AI Content

Χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλές λειτουργίες του internet. Από αυτόματες απαντήσεις σε ηλεκτρονικά ταχυδρομεία, μέχρι σε περιεχόμενο στα social media ή σε στρατηγικές SEO για την στόχευση ενός κειμένου με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Το μέλλον στην δημιουργία περιεχομένου στο Internet φαίνεται να κατακλύζεται από το αυτόματα παραγόμενο περιεχόμενο μέσω τεχνητής νοημοσύνης. Αρχικά σε επίπεδο «εργαλείων» που υποστηρίζονται πλέον για τους δημιουργούς περιεχομένου, και σε δεύτερο χρόνο με την πλήρη αντικατάσταση τους από τεχνητά παραγόμενο περιεχόμενο (κείμενο, εικόνα, βίντεο κοκ).

Προς το παρόν απολαμβάνουμε πολλαπλά εργαλεία που μας βοηθούν στις περιγραφές προϊόντων, στην ανάπτυξη κειμένου, στην εύρεση keywords, στις προτάσεις για εικόνες και οπτικό περιεχόμενο, στις προτάσεις θεμάτων για newsletter κλπ

Από τα παραπάνω αντιλαμβάνεστε ότι τα πλεονεκτήματα του AI Content είναι πολλά για τους κειμενογράφους. Υπάρχουν όμως μειονεκτήματα και κίνδυνοι στο AI Content;

μειονεκτήματα και κίνδυνοι

Πίσω στο χρόνο το 2011 τα content farm αποτελούσαν σοβαρό πρόβλημα στο διαδίκτυο. Με το λεγόμενο Panda Algorithm η Google «εξάλειψε» μεγάλο μέρος των content farms μαζικής παραγωγής μη ποιοτικού περιεχομένου. Συνεπώς για το Google ο «αυτοματισμός» στην δημιουργία περιεχομένου, υπό προϋποθέσεις, επιφέρει πέναλτι στον χρήστη του.

Προκειμένου λοιπόν να μην θεωρηθεί spam και το AI Content, θα πρέπει να γίνεται σωστή χρήση του. Η ιδανική χρήση ενός αυτοματισμού στην παραγωγή περιεχομένου για το SEO και το Digital Marketing θα μπορούσε να είναι σε επίπεδο αναζήτησης keywords, στόχευσης κοινού,  ελέγχου links (internal και external), ελέγχου rankings κλπ αλλά ίσως όχι σε επίπεδο πλήρους ανάπτυξης ενός κειμένου.

Η Google απαιτεί ποιοτικό περιεχόμενο για τους χρήστες της και, τουλάχιστον ακόμη, το AI Content δεν είναι εξελιγμένο τόσο ώστε να το παράγει. Κατά συνέπεια, θα πρέπει η χρήση του να γίνεται στα σημεία όπου αυτό υπερτερεί και να γίνεται σωστή «εκμετάλλευση» των υπέροχων εργαλείων και αυτοματισμών όπου παρέχει.

Συνοψίζοντας μέτρον άριστον στην χρήση του παραγόμενου αυτόματα περιεχομένου, μέσω τεχνητής νοημοσύνης. Είναι εντυπωσιακό το πόσο έχει εξελιχθεί ο συγκεκριμένος τομέας, όμως πάντα ισχύει ότι το μέτρο είναι το καλύτερο για όλα. Use wisely λοιπόν 🙂

Μοιραστείτε το

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ