Χρειάζονται μόνο λίγα δευτερόλεπτα για κάποιον να αποφασίσει εάν του αρέσει ή όχι μια ιστοσελίδα. Δεν έχει σημασία εάν το ηλεκτρονικό κατάστημά σας κρύβει φοβερό περιεχόμενο, αν όλα όσα πρέπει να έχει μια ιστοσελίδα δεν είναι ορατά στην αρχική σελίδα, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χάσετε πιθανούς αγοραστές.
Ποια είναι όμως τα βασικά και απαραίτητα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει κάθε eCommerce Website προκειμένου να εξασφαλίσει το ενδιαφέρον του υποψήφιου πελάτη;
Διαβάστε παρακάτω τον αναλυτικό οδηγό με τα 7 χαρακτηριστικά κάθε επιτυχημένου eCommerce Website:
1. Καλάθι Αγορών, Γραμμή αναζήτησης, και Σύνδεση Πελάτη
Αυτά τα τρία χαρακτηριστικά είναι τα βασικότερα όλων και τα συναντάμε στην κορυφή κάθε σοβαρού ηλεκτρονικού καταστήματος. Το μικρό εικονίδιο του καλαθιού αγορών είναι απαραίτητο καθώς προσδίδει την δυνατότητα αποθήκευσης των προϊόντων σας και έλεγχο τους πριν το ταμείο.
Αν έχετε ένα αρκετά προϊόντα, μια γραμμή αναζήτησης είναι must-have, δεδομένου ότι θα βοηθήσει τους πελάτες σας να βρουν ακριβώς αυτό που ψάχνουν γρήγορα. Επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος engagement είναι να προτρέπετε τους επισκέπτες σας να δημιουργήσουν ένα λογαριασμό στο site σας. Έτσι μπορούν να επανεξετάσουν τις προηγούμενες και τις τρέχουσες παραγγελίες τους, να δημιουργήσουν μια wishlist, μπορείτε να προσφέρετε ειδικές προσφορές και άλλα προνόμια.
2. Διαδραστικά CTA
Αυτές οι μικρές λεπτομέρειες μάρκετινγκ έχουν πραγματικά σημαντικό αντίκτυπο για το αν θα ολοκληρωθεί ή όχι μια πώληση. Χωρίς σαφή και αποτελεσματικά CTA, οδηγείτε τους πελάτες σας σε ένα mood όχι και τόσο καταναλωτικό. Ξεκινήστε θέτοντας στόχους, για παράδειγμα θέλετε να πουλήσετε ή να γραφτούν οι πελάτες σας στο newsletter σας; Κατόπιν τοποθετήστε μια ημερομηνία λήξης στις προσφορές σας ώστε να μεταδώσετε μια αίσθηση επείγουσας αγοράς του προϊόντος σε προσφορά και επιβραβεύστε τους πελάτες σας με κάποιο δώρο. Γενικά τα CTA μπορούν να τοποθετηθούν με ασφάλεια οπουδήποτε είναι θεμιτή η αλληλεπίδραση με το κοινό σας.
3. Το Logo της επιχείρισης σας
Ένα λογότυπο είναι συμβολικό για το εμπορικό σας σήμα και σας αντιπροσωπεύει. Είναι η οπτική εικόνα που ο καθένας θα συνδέσει την επιχείρησή σας, είναι η πρώτη εντύπωση, το «πρόσωπο της εταιρείας,” και at the end of the day, ένα κρίσιμο εργαλείο μάρκετινγκ.
Ο σχεδιασμός, είτε είναι απλός, είτε σύνθετος, ή απλά μια συγκεκριμένη γραμματοσειρά την οποία πάντα χρησιμοποιείτε για να γράψετε το όνομα της επιχείρησής σας. Αυτό που έχει σημασία είναι η καθιέρωση του λογοτύπου σας και η αναγνωρισιμότητα του. Ένα λογότυπο προσελκύει πελάτες, αποτελεί επιβεβαίωση της αξιοπιστίας σας και μπορεί να κάνει διάσημη τη δραστηριότητα ή το προϊόν σας.
4. Deals, Προσφορές και Δώρα
Τι είναι αυτό που κερδίζει το ενδιαφέρον κάποιου γρηγορότερα από οτιδήποτε άλλο; Η εξοικονόμηση χρημάτων! Οι άνθρωποι αγαπούν τις ευκαιρίες και η επιτυχία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος θα εκτοξευθεί αν έχετε όλα τα τελευταία Deals, προσφορές και δώρα στην αρχική σας σελίδα.
Έτσι μεταδίδεται το μήνυμα στους πελάτες σας ότι όσο περισσότερο αγοράζουν, τόσο περισσότερο κερδίζουν. Οι Limited προσφορές με την αίσθηση της ευκαιρίας, οδηγούν τους πελάτες σας να ολοκληρώσουν την αγορά αντί να την αποθηκεύσουν για αργότερα.
Τι καλύτερο στην εξοικονόμηση; Η Δωρεάν αποστολή! Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να μην εκπληρώσουν μία παραγγελία με βάση την χρέωση αποστολής, έτσι παρέχοντας δωρεάν αποστολή είτε γενικά, είτε από ένα ποσό παραγγελίας και άνω, εν τέλει θα αυξήσει τις πωλήσεις σας. Προωθήστε όοολη αυτήν την αποταμίευση που παρέχετε σε eye-catching σημείο της ιστοσελίδας σας!
5. Νέα για τα Προϊόντα σας
Έχετε να παρουσιάσετε ένα νέο, συναρπαστικό προϊόν; Έχετε ένα best seller που θα θέλατε να δώσετε έμφαση; Ή ίσως μια επερχόμενη εκδήλωση; Οι πελάτες θέλουν να ξέρουν τα τελευταία σας νέα και τις πιο hot τάσεις. Πιο μέρος είναι καλύτερο για να εμφανιστούν τέτοια πράγματα από την αρχική σελίδα σας;
Εφιστώντας την προσοχή σε αυτές τις λεπτομέρειες ενισχύετε όχι μόνο την ικανοποίηση των πελατών σας, αλλά μεγιστοποιείτε και τον βαθμό επιτυχίας σας. Συνήθως τα τελευταία νέα ανεβαίνουν στο Blog του ηλεκτρονικού καταστήματος.
6. Πληροφορίες Επικοινωνίας
Είναι δεδομένο ότι οι πελάτες σας θα πρέπει να επικοινωνούν εύκολα με τους πωλητές σε περίπτωση που υπάρχουν οποιαδήποτε ζητήματα, ερωτήσεις ή ανησυχίες. Παρέχοντας μια ομάδα υποστήριξης βελτιστοποιείτε όχι μόνο την εξυπηρέτηση των πελατών σας, αλλά εξασφαλίζετε την κάλυψη όλων των αναγκών των πελατών σας. Σε γενικές γραμμές, εφαρμόζοντας 24ωρη τηλεφωνική γραμμή ή online chat προδίδετε υψηλή αξία στο e-commerce site σας.
7. Σύνδεσμοι και Εικονίδια
Το κάτω μέρος της οθόνης σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα (Footer) περιέχει μικρότερες συνδέσεις και εικονίδια που παρέχουν περαιτέρω εργαλεία και πληροφορίες για τους επισκέπτες. Μεταξύ αυτών είναι τα εικονίδια συστήματος πληρωμών, καθώς και σύνδεσμοι κοινωνικών δικτύων.
Η χρησιμότητα εμφάνισης των εικονιδίων πιστοποιητικών ασφαλείας για παράδειγμα, εμπνέει εμπιστοσύνη στους πελάτες σας και τους διαβεβαιώνει ότι η πλοήγηση τους είναι ασφαλής. Επίσης οι πελάτες αναζητούν πληροφορίες σχετικά με τις διαθέσιμες μεθόδους πληρωμής και έτσι τα εικονίδια για το PayPal, MasterCard, Visa, καθώς και οποιοδήποτε άλλο σύστημα πληρωμής το site σας πρέπει να φαίνεται.
Για το engagement με τους πελάτες σας, καταλυτικό ρόλο παίζουν τα εικονίδια των κοινωνικών δικτύων. Τοποθετήστε συνδέσεις με όλα τα διαθέσιμα κοινωνικά δίκτυα και αξιοποιήστε μια από τις κορυφαίες τεχνικές μάρκετινγκ: Τα Social Media !
Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα μπορείτε να βρείτε στο πληρέστερο και πιο σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα της αγοράς, το οποίο θα σας κοστίσει μόνο από 8,90€ / μήνα !!!