6 σύγχρονοι τρόποι διαφήμισης: απoδοτικοί ή όχι;

Αρχική Σελίδα » Blog » 6 σύγχρονοι τρόποι διαφήμισης: απoδοτικοί ή όχι;

Είτε είστε μικρή ή μεγάλη επιχείριση, είτε είστε απλός καταναλωτής, θα έχετε αντιληφθεί ότι ο τρόπος διαφήμισης έχει αλλάξει ριζικά. Κλασικοί τρόποι διαφήμισης που μεσουρανούσαν μερικά χρόνια πριν, μπαίνουν στο περιθώριο πια καθώς οι καταναλωτές έχουν γίνει περισσότερο απαιτητικοί και παρατηρητικοί ενώ οι διαφημιστές, λόγω της αλλαγής στη συμπεριφορά των καταναλωτών και των εκάστοτε οικονομικών δεδομένων, έχουν γίνει πιο… “αποταμιευτικοί”. Αναζητούν σύγχρονους τρόπους διαφήμισης που αποδίδουν περισσότερο με χαμηλότερα budgets, ώστε να δώσουν ώθηση στην καμπάνια και να κάνουν τον καταναλωτή να την ξεχωρίσει (γιατί το να ξεχωρίσεις ανάμεσα στο πλήθος των διαφημιζομένων αποτελεί ένδειξη δημιουργικότητας).

#1. Banner Advertising VS Native Advertising

To Banner Advertising έχει αρχίσει να εξαφανίζεται, κι αυτό γιατί σε βάθος χρόνου δεν απέδωσε τα δέοντα. Η λογική του banner advertising βασιζεται στο νόμο των πιθανοτήτων και μάλιστα βάσει στατιστικών είναι σχεδόν απίθανο να κάνει κάποιος click σε 1 banner, παρα μόνο εάν τον ενδιαφέρει άμεσα.
Έτσι λοιπόν, δημιουργήθηκε ένας νέος τρόπος διαφήμισης, το λεγόμενο “Native Αdvertising”  που αφορά σε διαφήμιση στην αρχική της μορφή, στα Social Media. Ως “Native Advertising” μπορεί να θεωρηθεί μια φωτογραφία στο Instagram ή ένα Post στο Facebook που δίνει κίνητρο για συζήτηση και επικοινωνία με το κοινό.

#2. Χορηγούμενα Tweets (#)

To Twitter έχει διαδοθεί ευρέως και στη χώρα μας και μάλιστα αποτελεί πολύτιμο εργαλείο καθώς με τη χρήση των χορηγούμενων Tweets (#) οι διαφημίσεις στοχεύουν σε λέξεις-κλειδιά, ενδιαφέροντα, γεωγραφικές προσεγγίσεις κ.α. Συνδεδεμένες και με στατιστικά επισκεψιμότητας, επιτρέπουν τον απόλυτο έλεγχο απόδοσης της καμπάνιας.

#3. Rich Media Ads

Έχοντας ως υποδομή τον κλασικό τρόπο διαφήμισης με banners, τα Rich Media Ads έχουν περισσότερη απήχηση στο κοινό που απευθύνονται με ποσοστό μάλιστα επτυχίας 4/1 (έναντι των απλών banners). Πρόκειται για την εξελιγμένη μορφή του banner advertising με την εισαγωγή Multimedia (video, photos), ενθαρρύνοντας τη διαδραστικότητα με τον web user ο οποίος έχει και τη δυνατότητα να επιλέξει τον τρόπο εμφάνισης της διαφήμισης.

#4. Blogging

To blogging κερδίζει συνεχώς έδαφος καθώς δίνει μια περισσότερο προσωποιημένη εικόνα για το brand σας, ενθαρρύνοντας το διάλογο και την επικοινωνία. Εάν λοιπόν στοχεύετε στη δέσμευση των χρηστών – μέσα από την ανιδιοτελή πληροφόρηση – και  την πιστότητα (brand loyalty), τότε το blogging είναι για εσάς απαραίτητο εργαλείο διαφήμισης  & προώθησης του brand σας, των υπηρεσιών και της φιλοσοφίας σας.

#5. Αpps

Οι νέες τάσεις και συμπεριφορές αναγκάζουν τους marketeers να επιστρατεύσουν όλη τους τη δημιουργικότητα. Με τις έξυπνες συσκευές να κατακλείζουν το εμπόριο και να μετατρέπονται ταχύτατα σε βασικό μέσο πλοήγησης στο διαδίκτυο, η δημιουργία εφαρμογών (mobile apps) ή mobile sites εμφανίστηκαν στο προσκήνιο σχεδόν ως επιτακτική ανάγκη. Τι εξυπηρετεί ένα mobile app; Δίνει την αμεσότητα & διευκόλυνση στο χρήστη να ολοκληρώσει μεμονωμένες ενέργειες, χωρίς να χρειάζεται να πλοηγηθεί σε ολόκληρο το site, ή παρέχει μεμονωμένες πληροφορίες & δυνατότητες, ανάλογα με το είδος της υπηρεσίας ή προϊόντος που επιθυμεί να προωθήσει η επιχείρηση.

#6. Ε-mail marketing

O πιο σταθερός & άμεσος τρόπος επικοινωνίας με το χρήστη. Η αποστολή emails έχει ένα πολύ σημαντικό προνόμιο –> το περιβάλλον στο οποίο ολοκληρώνεται η καμπάνια είναι distraction-free, καθώς πρόκειται για το mailbox σας (ελάχιστες πιθανότητες να απορροφηθούμε με κάτι άλλο).

Οι τάσεις και η καταναλωτική συμπεριφορά αλλάζει διαρκώς και η επιχείρηση σας θα πρέπει να είναι updated για να μη χάσετε επαφή με τον καταναλωτή αλλά αντιθέτως να δημιουργήσετε brand-loyalty με τα νέα μέσα διαφήμισης.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ