Η νέα χρονιά μπήκε δυναμικά και έχετε ήδη αρχίσει να αναρωτιέστε για το τι επιπλέον περιεχόμενο θα μπορούσατε να προσθέσετε στην ιστοσελίδα σας; Έχετε ξεμείνει από ιδέες;
Η δημιουργία σχετικού και επίκαιρου περιεχομένου είναι μία από τις βασικές αρχές του content marketing.
Αυτό συμβαίνει γιατί η τακτική ενημέρωση του site σας δείχνει στην Google ότι η ιστοσελίδα ανανεώνεται διαρκώς. Έτσι το περιεχόμενο σας ευρετηριάζεται πιο συχνά από την Google με αποτέλεσμα η ιστοσελίδα σας να ταξινομείται σε ανώτερες θέσεις στην κατάταξη των αποτελεσμάτων.
Ιδανικά, κάθε επαγγελματική ιστοσελίδα θα πρέπει να δημοσιεύει υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, κάθε εβδομάδα και στην ιστοσελίδα, αλλά και στα Social Media. Ωστόσο το να δημοσιεύετε φρέσκο και ενδιαφέρον περιεχόμενο αποτελεί μια πρόκληση!
Για αυτό και σας παραθέτουμε παρακάτω, μια ιδέα για κάθε εβδομάδα του έτους, ώστε να γεμίσετε από ενδιαφέρον περιεχόμενο για το 2017.
Εβδομάδα 1η
Το περιεχόμενο σας πρέπει να είναι ενθουσιώδης και να παρουσιάζει τους στόχους του brand σας για το νέο έτος. Μπορείτε να συμπεριλάβετε νέα προϊόντα και εργασίες, να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας ή να δημιουργήσετε προγράμματα “επιβράβευσης” των πιστών πελατών σας.
Εβδομάδα 2η
Χρησιμοποιήστε το περιεχόμενο σας για να προωθήσετε μεγάλες εκπτώσεις σε “παλιά” προϊόντα, προκειμένου να «ανοίξει ο δρόμος για νέα προϊόντα”.
Εβδομάδα 3η
Οι δημοσιεύσεις με μορφή λίστας είναι από τις πιο δημοφιλής. Έτσι δώστε στο κοινό σας 10 συμβουλές, 9 τρόπους, 5 λόγους, 8 σημάδια, ή ξέρετε ότι…. Εμπλουτίστε τα άρθρα σας με ορολογία και λέξεις κλειδιά που αφορούν άμεσα το επάγγελμα και την ιδιότητα σας.
Εβδομάδα 4η
Ο Elvis Presley έκανε το ντεμπούτο του στις 28 Ιανουαρίου 1956. Χρησιμοποιήστε σαν Showcase έναν ροκ σταρ, ηθοποιό, αθλητή ή άλλου τύπου διασημότητα που σχετίζονται με τον κλάδο σας ή που θα έχει απήχηση στο κοινό-στόχο σας και συσχετίστε το με το εμπορικό μήνυμα που θέλετε να προωθήσετε.
Εβδομάδα 5η
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι προ των πυλών. Δημοσιεύστε έναν διαγωνισμό στο Facebook, που προσφέρει δείπνο για δύο κοκ. Αξιοποιήστε τάσεις της εποχής για να γνωστοποιήσετε το brand σας.
Εβδομάδα 6η
Χρησιμοποιήστε το Google Alerts για καθημερινά αποσπάσματα ειδήσεων από όλο τον κόσμο. Σύντομες, σχετικές και γενικού ενδιαφέροντος δημοσιεύσεις στο Twitter θα κερδίσουν πόντους στο κοινό σας.
Εβδομάδα 7η
Εισάγετε μια νέα θέση εργασίας στην ομάδα σας ή να γιορτάσετε έναν κορυφαίο εργαζόμενο από το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ή το γραφείο υποστήριξης. Γενικότερα, προωθήστε την εικόνα της ομάδας σας που εργάζεται πάντα για το καλύτερο!
Εβδομάδα 8η
Δημιουργήστε ένα βίντεο στο YouTube που δείχνει πώς να χρησιμοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Εβδομάδα 9η
Γράψτε μια κριτική για ένα «must-read» βιβλίο που αναφέρεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, επιχειρηματίες, που σας ενέπνευσε η σχετίζεται με το κοινό σας. Ιδανικά μπορείτε να παρακολουθείτε επίκαιρα βιβλία που μόλις κυκλοφόρησαν ή ταινίες που σχετίζονται με εσάς.
Εβδομάδα 10η
Η Online ασφάλεια είναι μια τεράστια ανησυχία για πολλούς πελάτες. Γράψτε ένα άρθρο που εξηγεί τι κάνετε για να διασφαλίσετε την ιστοσελίδα σας και προσφέρετε βήματα ή συμβουλές για τους αναγνώστες σας.
Εβδομάδα 11η
Δημιουργήστε ένα «Απόφθεγμα της ημέρας” για να μοιραστείτε το blog σας και τα κοινωνικά δίκτυα. Επιλέξτε κάτι εμπνευσμένο, χιουμοριστικό ή σχετιζόμενο με τη δραστηριότητα σας.
Εβδομάδα 12η
Δημιουργήστε μια σελίδα όλων των πηγών σας, που να περιλαμβάνει όλες τους how-to οδηγούς και tutorials, που χαρακτηρίζουν τα θέματά σας. Στη συνέχεια, ενημερώστε τους οπαδούς μέσω των κοινωνικών σας δικτύων.
Εβδομάδα 13η
“Πάρτε” συνέντευξη από έναν άνθρωπο. Θα μπορούσε να είναι ένας υπάλληλος, ένας συνάδελφος, ένας πιστός πελάτης, ένας εμπειρογνώμονας ή ένα άτομο που επηρεάζει το κοινό. Και αν υπάρχει συσχετισμός, μπορεί να εξηγήσει πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας συνέβαλαν στην επιτυχία του.
Εβδομάδα 14η
Ανανεώστε τις επαγγελματικές σας σελίδες και προφίλ, το Google+, το Google My Business κλπ. με χρήσιμες πληροφορίες, αξιολογήσεις και χάρτες.
Εβδομάδα 15η
Το Πάσχα είναι προ των πυλών και αυτή η εβδομάδα είναι μια καλή ευκαιρία να προσφέρετε στους ακολούθους σας ιδέες διακόσμησης, συνταγές, ενδιαφέροντα facts για τις μέρες των εορτών. Να θυμάστε: Δεν είναι απαραίτητο όλα τα post σας να είναι σχετικά με την επιχείρηση σας, στην πραγματικότητα το να “ξεφεύγετε” μια φορά στο τόσο και να προσφέρετε κάτι που έχει αξία στο κοινό σας, είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο για το “engagement” με τους ακολούθους σας.
Εβδομάδα 16η
Η πρώτη μέρα της Άνοιξης πλησιάζει. Υπενθυμίστε στο κοινό σας ότι είναι μια καλή ώρα για “ανοιξιάτικο καθάρισμα”. Όταν λέμε καθάρισμα εννοούμε οτιδήποτε θα μπορούσε να συσχετιστεί με την δραστηριότητα σας: γραφεία, οικίες, υπολογιστές. Δημιουργήστε ένα χρήσιμο άρθρο για το πως μπορείτε να αξιοποιήσετε τον χώρο σας για μεγαλύτερη αποδοτικότητα κοκ.
Εβδομάδα 17η
Διεξάγετε μια πελατειακή αξιολόγηση και καλέστε τους πελάτες σας για να υποβάλουν τις δικές τους κριτικές και παρατηρήσεις. Τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα χρήσιμα!
Εβδομάδα 18η
Δημοσιεύστε μια live συνεδρία στο Facebook για παράδειγμα, με μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας.
Εβδομάδα 19η
Η ημέρα της Μητέρας πλησιάζει! Παρουσιάστε τις μητέρες της εταιρείας, της μητέρες των επιχειρηματικών σας ιδεών, σημαντικές μητέρες για την κοινότητα σας ή ιστορικά πρόσωπα κοκ.
Εβδομάδα 20η
Ενημερώστε την σελίδα “Συχνές Ερωτήσεις“, ώστε οι αναγνώστες σας να βρίσκουν γρήγορα απαντήσεις στα πιο κοινά θέματα. Προσθέστε ένα live chat widget για εύκολη πρόσβαση στην εταιρεία σας, όταν οι πελάτες έχουν ερωτήσεις που δεν απαντήθηκαν στη σελίδα.
Εβδομάδα 21η
Τρέξτε μια εβδομάδα προσφορών προς το κοινό σας. Προωθήστε τυχόν στοκ προϊόντα ή διαφημίστε την νέα σας κολλεξιόν.
Εβδομάδα 22η
Ενώ οι πιο κοινοί μήνες για προσλήψεις είναι οι Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Σεπτέμβριος και Οκτώβριος, μπορείτε να βοηθήσετε τους αναγνώστες σας να πάρουν ένα προβάδισμα στην αναζήτηση εργασίας κοινοποιώντας τι κάνει έναν υποψήφιο να ξεχωρίζει σε σας. Αυτή την εβδομάδα μπορείτε να υποβάλετε κάποια στατιστικά ανεργίας, νέα επιχειρηματικά ανοίγματα στη βιομηχανία σας, ή συμβουλές σχετικά με την ενημέρωση βιογραφικών.
Εβδομάδα 23η
Ξεκινήστε μια καμπάνια στο Instagram και προσκαλέστε τους followers να ανεβάσουν φωτογραφίες τους χρησιμοποιώντας τα προϊόντα σας! Μην ξεχνάτε, το Instagram έχει ήδη γεμίσει καλοκαιρινές φωτογραφίες! Διεξάγετε μια θερινού ύφους καμπάνια!
Εβδομάδα 24η
Πλησιάζει η ημέρα του πατέρα. Πάντα παραμελημένη παγκόσμια ημέρα, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να παρουσιάσετε σπουδαίους πατέρες, πατέρες οι οποίοι σας ενέπνευσαν κοκ.
Εβδομάδα 25η
Ανεβάστε ένα άκρως καλοκαιρινό και ανάλαφρο post για τις επικείμενες θερινές διακοπές, προορισμούς, ιδέες και λύσεις, τιπς κοκ.
Εβδομάδα 26η
Δημιουργήστε ένα εκπληκτικό ινφογράφημα για τους αναγνώστες σας. Διαφορετικοί τύποι ινφογραφημάτων περιλαμβάνουν οπτικά άρθρα, διαγράμματα, χρονοδιαγράμματα, υπέρ και κατά κοκ
Εβδομάδα 27η
Μια καλή στιγμή να αναφερθείτε στην προστασία του περιβάλλοντος. Τι κάνει η επιχείρηση σας για αυτόν τον σκοπό, πόσο οικολογικά είναι τα προϊόντα σας, συμβουλές και tips κοκ
Εβδομάδα 28η
Συντάξτε μια λίστα με ενδιαφέροντα γεγονότα ή καταπληκτικά στατιστικά στοιχεία στον κλάδο σας και ανεβάστε τα στο Twitter.
Εβδομάδα 29η
Επίκληση στην αυθεντία αυτήν την εβδομάδα! Ανεβάστε ένα post το οποίο το έχει συντάξει κάποιος εμπειρογνώμονας του κλάδου. Χτίστε αξιοπιστία με την χρήση ατόμων που επηρεάζουν το κοινό.
Εβδομάδα 30η
Ενθαρρύνετε τα σχόλια του κοινό σας και ενισχύστε το engagement, ζητώντας τους μέσω κοινωνικών δικτύων να σας αναφέρουν το είδος του περιεχομένου που θα ήθελαν να πάρουν από εσάς. Δημοσιεύστε τη δημοσκόπηση στη σελίδα σας στο Facebook.
Εβδομάδα 31η
Προσκαλέστε το κοινό σας, να “βαπτίσει” ένα νέο προϊόν σας ή υπηρεσία. Το επικρατέστερο όνομα κερδίζει! Γενικά, ως εποχή ανάλαφρης διάθεσης, ποστάρετε παιχνίδια, κουίζ κοκ για το κοινό σας.
Εβδομάδα 32η
Χρησιμοποιήστε ένα GIF-maker για να δημιουργήσετε ένα GIF (μια κινούμενη εικόνα) που έχει απήχηση με τους οπαδούς της μάρκας σας. Βρείτε έμπνευση για giphy.com.
Εβδομάδα 33η
Εβδομάδα διακοπών για τους περισσότερους. Σας την χαρίζουμε, μπορείτε να μην δημοσιεύσετε τίποτα!!!!
Εβδομάδα 34η
Επιστροφή από τις διακοπές και ευκαιρία για νέους στόχους και νέα ξεκινήματα,. Εμπνεύστε το κοινό σας με inspiring αποφθέγματα.
Εβδομάδα 35η
Συστήστε έναν εξωτερικό συνεργάτη ή προμηθευτή. Γράψτε ένα σύντομο post σχετικά με το ποιος είναι ο ιδιοκτήτης, τι κάνει η επιχείρηση, τι έχει επιτύχει και ποιά είναι η διάκριση της.
Εβδομάδα 36η
Διεξάγετε μια έρευνα ανταγωνισμού. Παρουσιάστε στο κοινό σας, γιατί υπερέχετε και γιατί διακρίνεστε στον τομέα σας.
Εβδομάδα 37η
Ο καθένας έχει μια γνώμη. Δημιουργήστε μια έρευνα ή δημοσκόπηση να καταγράψετε περισσότερα στοιχεία σχετικά με το κοινό σας. Αξιοποιείστε τις πληροφορίες, προς βελτίωση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
Εβδομάδα 38η
Ανεβάστε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας με μια διαφήμιση στο Google Adwords. Προωθήστε την “καλύτερη” και πιο εμπορική υπηρεσία σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει το σωστό πακέτο φιλοξενίας της ιστοσελίδας σας ικανό να σας υποστηρίξει στην διαφημιστική καμπάνια σας. Δείτε εδώ για Shared Hosting πακέτα: https://www.sigmaweb.gr/web-hosting/
Εβδομάδα 39η
Ο Σεπτέμβριος διαθέτει πληθώρα από παγκόσμιες ημέρες: Μια μνεία σε αυτές δεν θα ήταν κακή ιδέα: 26 Σεπτεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας, Διεθνής Ημέρα για την Ολική Κατάργηση των Πυρηνικών Όπλων, Παγκόσμια Ημέρα Αντισύλληψης, Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς, Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών. 27 Σεπτεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού. 29 Σεπτεμβρίου: Παγκόσμια Ναυτική Ημέρα. 30 Σεπτεμβρίου: Διεθνής Ημέρα Μετάφρασης κοκ
Εβδομάδα 40η
Εκπτωτική εβδομάδα για το κοινό σας! Προωθήστε τυχόν καλοκαιρινό στοκ ή λανσάρετε ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία σε μοναδική εκπτωτική τιμή.
Εβδομάδα 41η
Συντάξτε μια λίστα με ενδιαφέροντα γεγονότα ή καταπληκτικά στατιστικά στοιχεία στον κλάδο σας και ανεβάστε τα στο Twitter.
Εβδομάδα 42η
Ποστάρετε ένα video με την ομάδα σας εν ώρα εργασίας, προκειμένου να εξοικειωθεί το κοινό μαζί σας. Η δύναμη της ομάδας είναι μοναδική και μπορείτε να αναδείξετε την ανθρώπινη πλευρά της εταιρείας σας στα κοινωνικά δίκτυα.
Εβδομάδα 43η
Δημιουργήστε ένα άρθρο για το κοινό σας με χρήσιμα tips για την βέλτιστη χρήση των προϊόντων ή υπηρεσιών σας.
Εβδομάδα 44η
Η τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου και είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να αποστείλετε ένα ενημερωτικό δελτίο στο κοινό σας. Τα θέματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι από εκπτωτικά κουπόνια περιορισμένης διάρκειας, ενημέρωση σχετικά με νέα προϊόντα κοκ.
Εβδομάδα 45η
Τα δελτία τύπου τηρούν ενήμερο το κοινό σας. Δημοσιεύετε κάθε φορά που κάτι γενικού ενδιαφέροντος που συμβαίνει μέσα στον οργανισμό σας ή όταν κάνετε κάποιο επίτευγμα.
Εβδομάδα 46η
Με τα Χριστούγεννα να απέχουν μόνο λίγες εβδομάδες μακριά, είναι μια καταπληκτική στιγμή για να αρχίσετε να δημοσιεύετε «τρέιλερ» στα κοινωνικά δίκτυα για να επιστήσετε την προσοχή των ακολούθων σας, για τις επικείμενες εκπτώσεις και δώρα της εορταστικής περιόδου.
Εβδομάδα 47η
Ανακεφαλαιώστε τη χρονιά με μια λίστα από τις πιο δημοφιλής αναρτήσεις στο blog σας ή posts που έκαναν θραύση στα κοινωνικά δίκτυα.
Εβδομάδα 48η
Δημιουργήστε μια αντίστροφη μέτρηση των διακοπών και εγκαταστήσετε ένα πολύχρωμο χρονόμετρο στην αρχική σας σελίδα.
Εβδομάδα 49η
Γράψτε ένα ευχαριστήριο σημείωμα για να ενημερώσετε το κοινό σας το πόσο εκτιμάτε την υποστήριξή τους όλο το χρόνο.
Εβδομάδα 50η
Δημιουργήστε μια λίστα με έξυπνα δώρα για το κοινό σας. Μπορείτε να τους παρέχετε δωρεάν υπηρεσίες ή να αλλάξετε για τις εν λόγω ημέρες την κατάσταση των υπηρεσιών σας σε δωρεάν. Πχ δωρεάν μεταφορικά κοκ.
Εβδομάδα 51η
Η ιδανική περίοδος για ευχές προς το κοινό σας! Συντάξτε ένα μήνυμα από καρδιάς, με ειλικρίνεια και χαρά.
Εβδομάδα 52η
Οι προβλέψεις για το επόμενο έτος στη δραστηριότητα σας, είναι πάντα ένα δημοφιλές ανάγνωσμα. Ενδεικτικά: Τι αλλαγές και προκλήσεις πρέπει να περιμένουμε το νέο έτος.
Ελπίζουμε ότι αυτή η λίστα με προτάσεις περιεχομένου να σας εμπνεύσει για να παραμείνετε δημιουργικοί .
Και να θυμάστε, όσο “τέλειο” και να είναι το περιεχόμενο σας, αν δεν έχετε τις καλύτερες υπηρεσίες φιλοξενίας της ιστοσελίδας και των εφαρμογών σας ..τότε δεν κάνετε τίποτα!!
Στη SigmaWeb θα γνωρίσετε την εξιδανικευμένη εμπειρία φιλοξενίας για τις ιστοσελίδες σας και τις εφαρμογές σας. Παρέχουμε το υψηλότερο επίπεδο σε ποιότητα φιλοξενίας και υποστήριξης σε υπερσύχρονους Cloud Servers τώρα και στην Ελλάδα! Ποτέ πριν το shared hosting (φιλοξενία σε διαμοιρασμένο περιβάλλον) δεν ήταν τόσο πολυτελές και τόσο προσιτό οικονομικά συγχρόνως.
Εξασφαλίζουμε για εσάς τη μέγιστη ταχύτητα απόκρισης των εφαρμογών σας με σύνδεση μέσω GR-IX και καταγράφουμε μέχρι και 5 φορές ταχύτερη φόρτωση των σελίδων από άλλα περιβάλλοντα φιλοξενίας.
Ολόκληρη η υποδομή της SigmaWeb αποτελεί κορυφαία επένδυση σε branded new hardware, εξασφαλίζοντας πραγματικό 99,999% χωρίς δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις.
Περισσότερα: https://www.sigmaweb.gr/web-hosting/